Just repartiment de punts al Pau Negre entre el FC Barcelona i un molt necessitat CD Terrassa. Gràcies a aquest valuós punt, el conjunt de Les Pedritxes ha deixat enrere el cuer, el Jolaseta, amb qui estava empatat a sis punts. Ara és penúltim amb set, però a cinc de distància del seu rival en aquesta tretzena jornada, el FC Barcelona.
Marc Miralles, màxim golejador de la Lliga amb 14 dianes, va obrir el marcador a cinc minuts del descans en prendre una bola als centrals. Una mínima desconnexió al darrer quart va permetre Louis Hottlet fer dos gols en un minut, però quan en faltaven cinc, de nou Marc Miralles va fer, de penal, el 2 a 2.
FC Barcelona, 2
Adrián Rafi, Donoso, Vila, Papa, Hottlet, Julià, Delàs, Andreas Rafi, Gebhardt, De Bruijn i Horn, equip inicial, Fernández, Escudé, San Martín, Elías i Roca.
CD Terrassa, 2
Carnicer, Ventayol, Castells, Avellaneda, Bosque, Jan Lara, Bach, Edu de Ignacio-Simó, Marc Lara, Marc Miralles i Enric Miralles, equip inicial, Masip, Isaac de Ignacio-Simó, Barnés, Rimbau, Roset i Calvache.
Àrbitres. Paco Vázquez i Luis Alejandro Maflá.
Gols. 0-1, m. 30, Marc Miralles; 1-1, m. 56, Louis Hottlet; 2-1, m. 57, Louis Hottlet; 2-2, m. 65, Marc Miralles de penal-córner.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Retiren 215 vehicles abandonats durant el 2026: “Ens agradaria que fos un tràmit més àgil” Arnau Fort
-
Cultura i Espectacles Adeu al mític bar Infierno: "Plorarem, però ens ho hem passat molt bé" Javier Llamas
-
-
Esports Comença la lliga de hockey: Club de Campo i Polo parteixen com a grans favorits Jordi Guillem
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 20:23
Notícies recomenades
-
Esports
El San Cristóbal rep a un dels nouvinguts
-
Esports
El CD Terrassa femení busca créixer amb més solidesa
-
Esports
L'Egara femení inicia una renovació marcada per la joventut
-
Esports
Comença la lliga femenina de hockey: a lluitar contra el domini dels equips madrilenys
-
Esports
L'Atlètic femení vol consolidar l’elit amb la mirada posada en els títols
-
Esports
El CD Terrassa masculí vol créixer sense oblidar d’on ve