Vuit terrassencs a la llista definitiva per al Mundial sub-21 de l'Índia
L'Atlètic aporta cinc jugadors a la selecció espanyola
- Vuit terrassencs a la llista definitiva per al Mundial sub-21 de l'Índia
ARA A PORTADA
-
Incerteses l'endemà de l'incendi a l'aparcament del Mercat de Can Boada: "No sabem quan el podrem tornar a utilitzar" Aketza Martín
-
-
-
Els Xixonencs, botiga centenària: "El meu besavi venia a Terrassa amb un carretó carregat de torrons" Alejandro García
-
Els socialistes exigeixen a l'Ajuntament dotar d'aparcaments provisionals els afectats per l'incendi del pàrquing de Can Boada Redacció
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
05 de novembre de 2021 a
les 20:24
Actualitzat el
06 de novembre de 2021 a les
21:51
El seleccionador espanyol sub-21 de hockey Alejandro Siri ha facilitat la llista definitiva de 18 jugadors que disputaran el Mundial de la categoria a la ciutat índia de Bhubaneswar. Vuit d'ells són terrassencs. Es tracta de Jordi Bonastre, Pau Cunill, Xavier Barutel, Pepe Cunill i Pol Cabré-Verdiell (Atlètic Terrassa); Aleix Vericat i Edu de Ignacio-Simó (CD Terrassa); i Gerard Clapés (Club Egara).
Completen la llista els següents deu jugadors: Álvaro Portugal, Borja Lacalle i Ignacio Abajo (Club de Campo); Luis Calzado i Guillermo Fortuño (RC Polo); Francisco Matorras i Ignacio Álvarez (RS Tenis); Oriol Bozal (Júnior); Rafael Vilallonga (RC Jolaseta); i Manuel Rodríguez (Complutense). El segon entrenador és el terrassenc Arseni Sañé.
El Mundial sub-21 es disputarà entre el 24 de novembre i el 5 de desembre. nquadrada al grup "C", la selecció espanyola sub-21 s'enfrontarà a la primera fase a les seleccions de Corea del Sud, Països Baixos i Estats Units. Debutarà el dijous 25 d'aquest mes de novembre davant dels americans. La final del torneig està prevista pel diumenge 5 de desembre.
Notícies recomenades
-
Esports
L'Atlètic s'endú el derbi femení de les Pedritxes i es refà de l'inesperada derrota a Sant Cugat
-
Esports
Un San Cristóbal de dues cares rescata un punt a la represa
-
Esports
L'Atlètic guanya el derbi contra el CD Terrassa per 6 a 1 i es manté tercer
-
Esports
Eduard Peremateu, nou gerent del Club Egara
-
Esports
Paula Leitón: "De tot allò en va sortir una nova Paula, que s'ha reinventat"
-
Esports
Pol Amat plega com a gerent del Club Egara: "Deixo el club en un gran moment"