El Torneig Hockey Solidari recapta 30.000 euros
Més de 800 esportistes van prendre part en les diferents activitats
- Cel serè i ambient calorós
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2022 a les 12:06
Actualitzat el 13 de juny de 2022 a les 12:28
Les instal·lacions de l'Atlètic Terrassa van acollir dissabte la dotzena edició del Torneig Hockey Solidari Rafa Mundet In Memoriam (THS). Més de 800 esportistes de totes les edats van prendre part en les diferents activitats que es van desenvolupar: hockey, pàdel, tennis, cursa, caminada i activitats dirigides.
Es van recaptar prop de 30.000 euros. Aquesta xifra eleva a 430.000 els euros aconseguits per l'esdeveniment des que es va posar en marxa l'any 2009. Aquesta aportació ha permès ajudar un total de 47 projectes solidaris al llarg de tots aquests anys.
El torneig d’aquest any se celebrava en favor del Projecte Atenció integral a les famílies i infants que participen a la Casa d’Infants i al SIFE de Terrassa, de la Fundació Acció Social a la Infància (FASI); del Projecte Grup de Noies La Fàbrica 2022 del Grup de Joves La Fàbrica Can Tusell; del Projecte Gestió emocional i autoconeixement de l’Associació d’Intervenció en Drogodependència d’Ègara (AIDE); i
del Projecte Hospital rural de Gambo a Etiòpia. Voluntaris d’aquestes associacions beneficiàries han estat presents al llarg del dia per donar suport en l’organització de les diferents activitats.
https://www.diarideterrassa.com/fotografia/2022/06/13/torneig-hockey-solidari-a-terrassa/
Notícies recomenades
-
Esports
La Federació Catalana desestima la reclamació presentada per la FE Grama
-
Esports
Terrassa tindrà la seva pròpia Backyard Ultra
-
Esports
Recapten 3.500 euros per al Nepal
-
Esports
Derbi entre Terrassa FC i CE Sabadell als quarts de final de la Copa Catalunya
-
Esports
Atlètic, Club Egara i Júnior, a semifinals del Campionat de Catalunya de hockey sala
-
Esports
El substitut de Zeljko Obradovic és de Terrassa