El Terrassa FC cau al camp de la Peña Deportiva
El conjunt de Jordi López va acabar amb deu per l'expulsió amb targeta vermella directa d'Spartalis
- El Terrassa FC cau al camp de la Peña Deportiva
ARA A PORTADA
-
-
-
La manca de resposta municipal centra gran part de les queixes ciutadanes traslladades al síndic Joan Muñoz
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
-
Terrassa, brúixola per al futur talent sanitari: "Estic enamorada de la ciutat i de l'hospital" Joan Muñoz
Publicat el
18 de setembre de 2022 a
les 14:50
Actualitzat el
18 de setembre de 2022 a les
19:28
El Terrassa FC no ha pogut aconseguir cap punt a la seva visita a la Peña Deportiva i ha caigut per 3 a 1. El conjunt de Jordi López ha encaixat dos gols a la primera meitat, en els minuts 4 i 32 i, tot i que ha retallat distàncies, gràcies a un gol de Jordi Cano, no ha pogut sumar.
Chema Montero ha avançat els locals ben aviat i, tot i que els terrassencs ho han intentat, no han pogut igualar el marcador. En el minut 32, a més, Robert Costa ha aprofitat un bon refús del porter Marcos Pérez, després d'un llançament de falta, per establir el 2 a 0.
A la segona meitat, els de López han atacat sense premi fins que, en el minut 13, Jordi Cano ha culminat amb èxit un contraatac dels egarencs per situar el 2 a 1 en el marcador.
En el minut 27, el Terrassa FC s'ha quedat amb deu per l'expulsió amb vermella directa d'Spartalis. Uns minuts més tard, el Peña Deportiva ha sentenciat amb el 3 a 1, obra de Marc Fraile.
Notícies recomenades
-
Esports
“Celebrar res abans d’hora seria un error”
-
Esports
Mariona Girabent vol retirar-se guanyant un títol
-
Esports
Primera derrota dels Terrassa Reds a la lliga
-
Esports
Segona corona per al waterpolista Álvaro Granados
-
Esports
El CN Terrassa va tancar la seva participació a la Champions perdent contra l'Orizzonte
-
Esports El CN Terrassa goleja per 9 a 18 a domicili el CN Catalunya