La Montañesa, escull per un San Cristóbal que busca el “play-off”
Esports
Kevin i Sanku es perdran el partit de diumenge al municipal de Nou Barris per sanció, mentre que Ion Vázquez és dubte
- La Montañesa, escull per un San Cristóbal que busca el “play-off”
ARA A PORTADA
-
Terrassa Detinguts tres dels autors del tiroteig en què van resultar ferits dos guàrdies civils a Terrassa Joan Muñoz
-
Terrassa Suspenen les adopcions de gats negres per Halloween: “Ens és igual que ens diguin friquis” Arnau Fort
-
-
Terrassa Carrefour obrirà el nou gran centre comercial al 2030: 60.000 metres quadrats i 125 establiments Arnau Fort
-
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
11 de març de 2023 a
les 12:29
Actualitzat el
10 de març de 2023 a les
17:37
Només falten set jornades per acabar la lliga i el San Cristóbal té a tocar les places de “play-off”. De fet, si guanya diumenge a les 12 hores davant de la Montañesa al municipal de Nou Barris li prendrà al conjunt barceloní la cinquena posició i li treurà tres punts. El duel es preveu dur i equilibrat. Ambdós equips van empatar a un gol a la primera volta a Ca n’Anglada. Arriben amb dinàmiques semblants.
Els barcelonins acumulen un empat, una victòria i dues derrotes en les quatre darreres jornades, mentre que els parroquials han sumat dues derrotes i dues victòries. Estan empatats a 38 punts i afronten el tram final de la lliga amb l’innegociable objectiu d’acabar entre els cinc primers i lluitar per l’ascens a la Segona Federació.
“La Montañesa serà un rival duríssim. És el partit més complicat dels set que ens queden i ens hi juguem molt. Haurem d’estar molt atents”. Parla Dani Andreu, l’entrenador d’un San Cristóbal que buscarà els tres punts en un camp especialment incòmode, per les seves reduïdes dimensions i per l’efervescència dels seus aficionats. “Guanyar allí és molt complicat. La seva gent anima molt i ells surten molt forts. Caldrà estar atents durant la primera mitja hora. Ja ens va passar a casa”, comenta Andreu, que preveu un matx amb molt futbol directe, poques ocasions i un marcador ajustat. “El partit es decidirà a les àrees”, diu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Una segona part molt fructífera del Sestao elimina al Terrassa FC de la Copa Federació
-
Esports
L’Atlètic, campió d’Espanya de hockey + en les categories "medium" i top
-
Esports
Posada de llarg de les seccions del CN Terrassa
-
Esports
La passió per les Montesa es desferma al MNACTEC: més de 80 "màquines" exposades
-
Esports
Nil Trujillo decideix a favor de l’Egara 1935
-
Esports
Una eliminatòria per guanyar premi doble