Dani Olmo, amb un "hat-trick", tomba al Bayern a la Supercopa alemanya
Esports
El davanter terrassenc del RB Leipzig ha sigut determinant per aconseguir el títol
ARA A PORTADA
-
Terrassa La criminalitat comú continua baixant a Terrassa: descens del 3% en el primer semestre de 2026 Joan Muñoz
-
Terrassa L'exfutbolista Albert Luque persegueix i enxampa un lladre al centre de Terrassa Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa invertirà 1,4 milions d'euros en un nou paquet d'actuacions per renovar l'asfalt de 20 carrers Pilar Màrquez
-
Cultura i Espectacles Adeu al mític bar Infierno: "Plorarem, però ens ho hem passat molt bé" Javier Llamas
-
Publicat el
13 d’agost de 2023 a
les 00:45
Actualitzat el
13 d’agost de 2023 a les
09:42
El futbolista terrassenc del RB Leipzig Dani Olmo ha sigut el gran protagonista de la final de la Supercopa d'Alemanya que ha disputat el seu equip contra el Bayern de Munic. L'atacant egarenc ha marcat els tres gols del partit que ha acabat amb un 3 a 0.
Olmo ha estrenat el marcador de l'encontre en el minut 3 en aprofitar un refús per batre al porter del conjunt campió de la lliga passada. En el minut 43, de nou ha marcat el davanter de Terrassa, en aquesta ocasió en una magnífica acció personal que ha culminat amb una rematada per baix.
A la represa, ja en el minut 67, el dorsal número 7 de l'equip de Leipzig ha tancat el resultat i el seu "hat-trick" en transformar un penal. Amb el 3 a 0 ha finalitzat el matx i l'equip d'Olmo s'ha endut el títol. La temporada oficial, doncs, no ha pogut començar millor per al jugador terrassenc.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un CN Terrassa amb cares noves vol seguir creixent
-
Esports
Un darrer record per a Cesc Llongueras
-
Esports
Nova cita amb el hockey més solidari
-
Esports
Espanya ja té rivals per a l’Europeu 2027
-
Esports
El Terrassa FC liquida l'eliminatòria de la Copa Federació a la pròrroga
-
Esports
Pere Aurell, al Mundial d’skyultra