Dues terrassenques busquen l'or olímpic dissabte a París
Esports
Paula Leitón i Isa Piralkova disputen dissabte a les 15.35 hores el partit més important de les seves vides. També les seves companyes de club Pili Peña i Paula Camus i el tècnic Jordi Valls
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Retiren 215 vehicles abandonats durant el 2026: “Ens agradaria que fos un tràmit més àgil” Arnau Fort
-
Cultura i Espectacles Adeu al mític bar Infierno: "Plorarem, però ens ho hem passat molt bé" Javier Llamas
-
-
Esports Comença la lliga de hockey: Club de Campo i Polo parteixen com a grans favorits Jordi Guillem
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
09 d’agost de 2024 a
les 13:00
Actualitzat el
11 d’agost de 2024 a les
15:03
Els esportistes terrassencs no han aconseguit cap medalla en aquests Jocs Olímpics de París 2024. Ni les seleccions de hockey, ni els nedadors del CN Terrassa, ni la marxadora Cristina Montesinos, ni la selecció espanyola masculina de waterpolo no han pogut complir el somni de pujar al podi olímpic.
Queda, però, encara una bala a la recàmara. Es tracta de la selecció espanyola de waterpolo femení, que disputarà dissabte a les 15.35 hores al La Défense Arena de la capital francesa la final olímpica femenina contra Austràlia.
El combinat que prepara Miki Oca es va imposar als Països Baixos per penals en la semifinal de dijous i s’ha assegurat ja la medalla de plata. Però no en té prou. El combinat que té com a tècnic assistent el terrassenc Jordi Valls aspira a derrotar Austràlia, que va eliminar per sorpresa els Estats Units en la tanda de penals en l’altra semifinal.
Les terrassenques Paula Leitón (CN Sabadell) i Isa Piralkova (CN Terrassa), així com les jugadores del Natació Pili Peña, que està vivint els seus darrers Jocs Olímpics, i Paula Camus, somien a conquerir el que seria el primer or olímpic de la seva història. Aquests són els tercers Jocs per a Leitón. Hi guanyarà la seva segona medalla després de la plata de Río 2016. Piralkova s'estrena com a olímpica. Altres dues waterpolistes del combinat espanyol són rubinenques. Es tracta de l’exjugadora del CN Terrassa Bea Ortiz i Elena Ruiz, dues de les waterpolistes més rellevants de la selecció espanyola.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Visita a un Arnedo que no té cap punt
-
Esports
El San Cristóbal rep a un dels nouvinguts
-
Esports
El CD Terrassa femení busca créixer amb més solidesa
-
Esports
L'Egara femení inicia una renovació marcada per la joventut
-
Esports
Comença la lliga femenina de hockey: a lluitar contra el domini dels equips madrilenys
-
Esports
L'Atlètic femení vol consolidar l’elit amb la mirada posada en els títols