Catalunya cau amb els Països Baixos i lluitarà pel bronze a l'Europeu de Calonge
El combinat de Miquel Àngel Tobaruela lluitarà aquest dissabte a les 14.30 hores per reeditar la medalla de bronze que va assolir el 2016. El seu rival serà Alemanya, que va perdre amb els belgues. La final de l’Europeu enfrontarà neerlandesos i belgues
- Catalunya cau amb els Països Baixos i lluitarà pel bronze a l'Europeu de Calonge
ARA A PORTADA
-
-
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura Aketza Martín
-
-
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social" Aketza Martín
-
La sala d'operacions de Ses Majestats els Reis, al descobert: "És màgic, ideal pels infants" Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 01 de novembre de 2024 a les 20:48
Actualitzat el 01 de novembre de 2024 a les 20:49
La novena edició del Campionat d’Europa de korfbal finalitzarà aquest dissabte a la localitat de Calonge i Sant Antoni, al Baix Empordà. El conjunt amfitrió, Catalunya, no ha pogut donar la sorpresa davant la vigent campiona d’Europa i del Món, la selecció dels Països Baixos, que ha fet bons els pronòstics i s'ha imposat per 16 gols a 53 en la segona semifinal de la competició.
Els catalans no han tingut en cap moment opcions de victòria davant d’un conjunt neerlandès que s'ha mostrat molt superior. Al primer quart, els neerlandesos han obert una escletxa amb el 0 a 8 que Catalunya no ha sabut contenir. S'ha arribat al descans amb un 5 a 23 que ho deixava ja tot decidit. Els neerlandesos manaven per 11 a 38 en acabar el tercer quart i el matx ha finalitzat amb un clar 16 a 53.
El combinat que prepara el terrassenc Miquel Àngel Tobaruela té a les seves files quatre jugadores i un jugador terrassencs. Es tracta de Júlia Soriano, Laura Tobaruela, Miriam Moraleda, Maria García i Àlex Llovera, tots ells del CK Vallparadís.
Per entendre la contundent derrota de Catalunya a la semifinal d’aquest divendres només cal veure que els Països Baixos han guanyat les vuit edicions anteriors de l’Europeu i 11 de les 12 que s’han celebrat dels Mundials. Només han perdut a final del 1991 en perdre per 11 a 10 amb Bèlgica a la ciutat d’Anvers.
Després d’haver acabat segona de grup en batre la República Txeca, l’encreuament de semifinals amb els neerlandesos abocava Catalunya a lluitar per la medalla de bronze, com així va ser. En l’altra semifinal, Bèlgica s'ha imposat per un contundent 28 a 9 a Alemanya. Com s’intuïa, Països Baixos i Bèlgica disputaran aquest dissabte a les 16.30 hores la gran final del torneig. Abans, a les 14.30, els catalans i els alemanys s’enfrontaran en el duel per la tercera plaça.
Notícies recomenades
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal
-
Esports
Visita de jugadors del Terrassa FC als infants ingressats a Mútua
-
Esports
Pere Amat, de l’Egara, entre els escollits