Àlex Pintado, preseleccionat per a l'Europeu de camp a través
La competició se celebrarà el diumenge 8 de desembre a la ciutat turca d'Antalya
- Ajuts europeus per rehabilitar i fer les llars més confortables
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2024 a
les 18:59
Actualitzat el
26 de novembre de 2024 a les
20:07
L’atleta terrassenc Àlex Pintado ha estat inclòs en la preselecció que ha fet pública la Federació Espanyola d’Atletisme per al Campionat d’Europa de camp a través. La competició se celebrarà el diumenge dia 8 de desembre a la ciutat turca d’Antalya.
L’atleta terrassenc Àlex Pintado, que pertany al Facsa-Playas de Castellón, és un dels sis integrants de la categoria sub-20 masculina juntament amb Andrés Lara, Gonçalo José Sousa, Marcos Crespo, Óscar Gaitán i Unai Naranjo.
Aquesta llista inclou un total de 40 atletes, 20 homes i 20 dones, vuit dels quals són catalans. La selecció espanyola és un referent absolut en els Europeus de camp a través. De fet, ha aconseguit almenys una medalla en 28 de les 29 edicions que s’han celebrat.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa suma 15 medalles més i acaba amb 25
-
Esports
La novena Cursa pel Parkinson se celebrarà el diumenge 12 d'abril
-
Esports
L'Egara goleja a Castelldefels i l'Atlètic empata a Donosti a la lliga femenina
-
Esports
Empats a casa de l'Atlètic i el Club Egara
-
Esports
“Arribar a la selecció va ser un somni fet realitat”
-
Esports
Suspés el partit del San Cristóbal pel vent