L’Alzira posarà a prova el Terrassa FC
Després del bon partit a la Copa Catalunya contra l’Europa, els de Víctor Bravo visiten el quart classificat de la lliga, una bona ocasió per acabar l’any amb un resultat de prestigi
 
        - Pare Noel o Reis d’Orient, amb qui vas?
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2024 a les 20:12
										Actualitzat el 22 de desembre de 2024 a les 12:21
									
								
								Alzira serà la darrera estació del Terrassa FC de l’any FC de l’any 2024. Els de Víctor Bravo visiten l’Estadi Luis Suñer Picó aquest dissabte, en un encontre que començarà a les 17.30 hores. El conjunt valencià, que està duent a terme una gran temporada i ha encadenat deu encontres sense perdre, ocupa en aquests moments la quarta posició de la classificació, amb 27 punts, a tres del líder. El conjunt terrassista és novè amb cinc punts menys, i el seu objectiu és acabar l’any amb un bon resultat que els apropi a la part alta de la classificació i, a la vegada, els allunyi de la part baixa, ja que hi ha poca diferència de punts entre totes dues zones.
No podrà alinear per a aquest compromís al lateral dret Víctor Sanchís, un dels habituals de les alineacions del tècnic aragonès, per acumulació d’amonestacions. A més, per lesió, tampoc viatjaran Sergio Buenacasa, Martí Soler i Gil Muntadas mentre que el centrecampista Samu Casais serà una de les novetats a la llista de convocats.
Després del bon triomf del passat dimarts a la Copa Catalunya contra l’Europa, amb un Terrassa FC que va oferir una bona imatge, Víctor Bravo veu millores respecte a partits anteriors. “He vist a l’equip molt més animat. La victòria et reforça i fer gols et dona confiança i crec que anem a Alzira en un bon moment anímic”, va assegurar. Sobre el rival d’avui va dir que “és un equip molt compacte, molt ben treballat, sòlid i difícil”, al qual costa “generar-li ocasions” i va afegir que el de l’Alzira “sempre és un camp difícil i no sabem quin estat de la gespa ens trobarem”.
De l’equip valencià també va apuntar que “si el deixes jugar, juga i et pressiona i intenta posar-te les coses difícils en la construcció del joc” i va afirmar que “hem de tenir paciència i defensar bé les seves transicions i les centrades laterals”.
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												 Esports
												Hugo Hernández, subcampió d’Espanya sub-20 de clubs Esports
												Hugo Hernández, subcampió d’Espanya sub-20 de clubs
- 
												 Esports
												Meritòria setena plaça d’Evelyn Gómez a l’Europeu júnior Esports
												Meritòria setena plaça d’Evelyn Gómez a l’Europeu júnior
- 
												 Esports
												El CN Terrassa derrota el Solaris Sibenik i suma els primers tres punts a l'Eurocup Esports
												El CN Terrassa derrota el Solaris Sibenik i suma els primers tres punts a l'Eurocup
- 
												 Esports
												Arnau Bartés té el títol de la Copa Huyndai molt més a prop Esports
												Arnau Bartés té el títol de la Copa Huyndai molt més a prop
- 
												 Esports
												Oriol Alsina parla clar: "Hem de 'currar' com cabrons" Esports
												Oriol Alsina parla clar: "Hem de 'currar' com cabrons"
- 
												 Esports
												El San Cristóbal elimina a l'Hospitalet a la Copa Catalunya Esports
												El San Cristóbal elimina a l'Hospitalet a la Copa Catalunya
 
															 
															 
															 
															 
															