La ministra de Empleo y Seguridad Social, Fátima Báñez, ha adelantado hoy que los datos de la Encuesta de Población Activa (EPA) del segundo trimestre del año que se conocerán en los próximos días serán "históricos en términos de empleo".
A pesar de que la ministra no ha detallado ese porcentaje de bajada del paro, sí ha señalado que el empleo que se está generando en España es "cada vez de mayor calidad", en contra de lo que "parece que vienen diciendo algunos".
La ministra, que ha asistido en Aranda de Duero (Burgos) a la inauguración de la III edición del curso de verano "Prensa y Poder, ha precisado que tres de cada cuatro empleos en este momento, lo que supone el 76,4 por ciento son de contratos indefinidos y ha recordado que en diciembre de 2011 ese porcentaje era del 74 por ciento.
Además, ha indicado que incluso antes de la crisis económica en 2007 el porcentaje de contratación indefinida en España era del 69 por ciento.
ARA A PORTADA
-
-
Els Minyons hauran de tornar a escollir junta tècnica: Bru Busom dimiteix un dia després de ser nomenat cap de colla Joan Muñoz
-
Terrassa consumeix un 8% menys d’aigua que abans de la sequera, tot i la fi de les restriccions Joan Muñoz
-
La Cecot preveu un 2026 de creixement moderat marcat per la falta de professionals i la necessitat de previsibilitat Laura Massallé
-
Floristeria Gras: "Abans si no hi havia flors, no n’hi havia. Ara, les porten de tot arreu" Pilar Màrquez
Publicat el 13 de juliol de 2015 a les 11:59
Notícies recomenades
-
Diners
El Punt d'Atenció a l'Empenedoria de l'Ajuntament de Terrassa tramita 64 altes el 2025, un 34,7% menys
-
Diners
Adaptant-nos al nou règim global
-
Diners
Terrassa intercanvia idees i visions sobre l'R+D amb Ficosa
-
Diners
Smilics Technologies tanca una aliança estratègica per reforçar la seva expansió internacional
-
Diners
La Cecot mou fitxa davant la manca de professionals: orientarà 600 persones a Terrassa i Barcelona
-
Diners
B. Braun uneix forces amb la UIC