Banco Santander venderá la cartera inmobiliaria de Banco Popular, heredada tras la resolución de la entidad y su posterior adquisición al precio simbólico de un euro, con un descuento de entre el 30% y el 40% de su valor, según fuentes del sector. Tras la compra de Popular, Banco Santander incorporó a su balance activos improductivos ligados al sector inmobiliario por importe de 29.800 millones de euros con una ratio de cobertura del 45%, según los datos facilitados por el banco cántabro.
Dotación
La entidad financiera presidida por Ana Botín pretende dotar 7.200 millones de euros en provisiones para limitar su exposición inmobiliaria y alcanzar una cobertura del 69%, superior a la de sus principales competidores en el Estado español cuya media es del 52%.
También tiene intención de desprenderse de la mitad de estos activos ligados al ladrillo en un plazo máximo de dieciocho meses, para alcanzar unos niveles poco relevantes en tres años.
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 19:18
Notícies recomenades
-
Diners
La Cecot i CEPYME reclamen menys burocràcia i reformes en energia i fiscalitat: "No es pot legislar com si totes les empreses fossin iguals"
-
Diners
Circutor fa un pas clau per reforçar la ciberseguretat dels seus productes
-
Diners
Telstar exhibeix tecnologia a Madrid
-
Diners
La Cecot premia un dels grans noms del comerç català: una trajectòria empresarial de més de 50 anys
-
Diners
Cap a on es mouen els mercats i els inversors
-
Diners Fluidra millora en sostenibilitat i arriba als 79 punts sobre 100 en l’avaluació de S&P