La revista estadounidense "Global Finance" ha escogido a CaixaBank como mejor banco en España por quinto año consecutivo y en Europa Occidental por primera vez. En un comunicado, la entidad financiera expuso que el jurado de los premios ha valorado factores como "el crecimiento, la solidez financiera y la innovación de los productos y servicios" de CaixaBank. Detalló que el jurado está formado por los editores de la revista, que valoran la opinión de analistas, consultores, ejecutivos del sector bancario y los lectores.
El presidente de CaixaBank, Jordi Gual, celebró que este galardón supone "un nuevo reconocimiento" a la manera diferencial de hacer banca de la entidad. "Cercana, de calidad, comprometida con la sociedad, y que apuesta de manera firme por la innovación, incluso en un entorno difícil, con tipos de interés negativos y una fuerte competencia en los mercados". "Global Finance" es una revista mensual fundada en 1987 con sede en Nueva York y con una difusión de 50.050 ejemplares.
ARA A PORTADA
-
Terrassa De Terrassa o des de París, les famílies no falten a la cita de Tots Sants: “No ho vivim com un dia trist, sinó de respecte” Pilar Màrquez
-
Terrassa Presència policial i alguns comerços tancats en una tarda presidida per la normalitat Sergi Estapé
-
Terrassa Lluís Puig: “Abans de l’acte públic, volia retrobar-me amb la casa i la família” Pilar Màrquez
-
Terrassa Ja coneixem els Terrassencs de l'Any 2026: Paula Leitón, Rosa Maria Ros i Miki Núñez Joan Muñoz
-
Publicat el
21 de març de 2019 a
les 20:48
Notícies recomenades
-
Diners
Seguint els fluxos de diners
-
Diners
Òrgans humans de butxaca per provar medicaments: de l’artritis reumatoide al càncer colorectal
-
Diners
L’Integral Plus de la Cecot impulsa 16 contractes indefinits
-
Diners
La sostenibilitat, una porta a clients i finançament: "No ens fa més rendibles, ens fa elegibles”
-
Diners El BBVA guanya 9.066 milions fins al setembre, un 13,6% més
-
Diners
La Cecot reclama menys burocràcia i seguretat jurídica per a la indústria agroalimentària