El escenario de la primera edición de la Fira d'Ocupació será el Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (mNATEC), que ocupa el edificio del antiguo vapor Aymerich, Amat i Jover de producción textil. En opinión de la Cambra de Comerç i Indústria, esta ubicación pone especialmente en valor el patrimonio y la trayectoria industrial de la ciudad de Terrassa. La sala central del museo acogerá los stands de las diferentes empresas e instituciones y en varias salas se celebrarán las conferencias y talleres, al tiempo que el auditorio se destinará como espacio de networking de forma ininterrumpida durante todo el certamen.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2019 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Diners
L'atur es redueix entre les persones amb menys formació a Terrassa
-
Diners
Una cinquantena de dones debaten solucions per reduir la bretxa de gènere laboral
-
Diners
Dues empreses de Terrassa exhibiran el seu potencial a Milano Unica
-
Diners Reempresa ha assessorat ja més de 23.000 persones per adquirir un empresa en funcionament
-
Diners
El terrassenc Ramon Pastor assumeix la presidència de Respon.cat
-
Diners
La plantilla de Ficosa avala amb el 92% dels vots el preacord de l’ERO