La regidora de Salut, Mònica Polo, assistirà avui a la cinquena edició de l'acte solidari "Salta als castells inflables situats a la plaça Vella per quatre grans causes", organitzat per Cerclemón. La recaptació de l'acte es destinarà íntegrament a la investigació de malalties minoritàries infantils i anirà destinat a les entitats Mua Solidaris, Mi compañero de viaje, Todos contra la histiocitosis i Cura MSD. L'acte tindrà lloc a la plaça Vella. Cerclemón és una comissió del Cercle Cecot de Joves Empresaris, un grup d'empresaris que es va constituir dins la patronal Cecot. Concretament Cerclemón té com a objectius, entre d'altres, fomentar la responsabilitat ètica i social del teixit empresarial, participar en iniciatives de caràcter solidari, col·laborar amb fundacions i ONGs, oferir assessorament i contactes empresarials a institucions pel desenvolupament dels seus projectes solidaris.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2019 a
les 20:36
Notícies recomenades
-
Diners
Fitch Ratings inicia la cobertura de Cirsa amb qualificació BB i perspectiva estable
-
Diners
La Cecot i la PMCC reforcen l’aliança per afrontar els reptes del metall
-
Diners
La tecnologia, el motor de la borsa
-
Diners
Impuls a l'emprenedoria i la innovació en salut integral
-
Diners
La marca de cosmètica FAWE s'imposa en el demo day de l'acceleradora de la Cambra de Terrassa
-
Diners
Leddream, de Terrassa, rep el premi a l’empresari jove als Reconeixements de Pimec Vallès Occidental