La Cambra de Comerç i Indústria Terrassa preveu realitzar les pròximes reunions dels membres del seu comitè executiu, de manera rotativa, a la seu d'empreses de la demarcació, amb la voluntat de donar a conèixer la institució d'una manera més directe i visitar les empreses del territori. De fet, el passat dimarts es va estrenar aquesta nova fórmula, que a partir d'ara s'estendrà a altres localitats que formen part de la demarcació de la cambra local. La presència més gran de la Cambra a la demarcació (té una delegació ubicada a Sant Cugat que dóna servei també a Rubí i Castellbisbal) és una de les línies estratègica del nou mandat.
La reunió dels empresaris que formen part del comitè executiu de la Cambra i Indústria de Terrassa es va celebrar a les instal·lacions de l'empresa Decopak Europ, S.L., situada a Rubí. Es tracta d'una empresa local i independent dedicada a la decoració d'envasos de perfumeria i cosmètica, des de 1990. Situada al polígon de Cova Solera, a Rubí, disposa d'una àmplia planta de producció de 12.000 metres quadrats i col·labora amb les marques europees més prestigioses del sector convertint els seus productes en peces úniques.
Des de l'inici formal del nou mandat, el comitè executiu de la institució s'ha reunit en dues ocasions, concretament els dies 2 i 16 de juliol, en el marc de les quals s'han abordat les funcions de cada un dels seus membres. Aquest òrgan està format per les persones següents: Ramon Talamàs i Jofresa (president), Santiago Sabatés i Mas (vicepresident primer), Juan Ignacio Navarro i Villanueva (vicepresident segon), Natàlia Cugueró i Escofet (vicepresidenta tercera), Emili Pablos i Prunera (tresorer), i com a vocals Emilià Lázaro i Gomà, Fanny Novell i Ramos Pere Rodríguez i Carbó Jordi Rodríguez i Ripollès, Jordi Roset i Chaler, Miquel Serracanta i Domènech, i Albert Ventura i Mallofré.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2019 a
les 21:21
Notícies recomenades
-
Diners
Neklar impulsa el seu creixement a l'Àsia amb un nou acord estratègic a la Xina
-
Diners
El BBVA obté un benefici de 2.989 milions d'euros el primer trimestre, un 10,8% més que fa un any
-
Diners
Ni oracle ni cercador: Karina Gibert posa límits a la IA generativa i en destaca les aplicacions empresarials útils
-
Diners
Celsa entra en beneficis el primer trimestre del 2026
-
Diners
L’Oficina de Finançament de la Cecot tramita prop de 5 milions d'euros en finançament el 2025
-
Diners
Albesa (Puig) reitera que encara no hi ha una "decisió final" en la possible fusió amb Estée Lauder