El màxim òrgan de representació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ha aprovat un pressupost de 128,6 milions d'euros per a 2020, un 5,9% més que l'any anterior, i ha donat llum verda a la renovació del mandat del rector, Josep A. Planell, per tres anys. A més, també ha donat el seu vistiplau a la previsió de tancament de l'exercici 2019 i als informes de gestió presentats pel rector i pel gerent, entre altres qüestions. El pressupost aprovat és de 128,6 milions d'euros, dels quals 95,3 provindran de les matrícules, 25,2 del conveni programa, 3,5 de recerca i innovació (tant de projectes com de transferència de coneixement) i 4,6 d'altres ingressos.
Es manté un finançament màxim de la Generalitat de Catalunya per any d'un total de 25,2 milions d'euros en concepte de subvenció corrent i 4,6 de subvenció d'inversions. Aquesta subvenció es rep sempre que s'obtinguin els resultats establerts en el conveni programa (representa només el 19,6% del pressupost, la xifra més baixa fins al moment). A més, també es preveuen 7,1 milions d'euros addicionals en concepte d'inversions, dels quals 4,2 milions es destinaran a tecnologia i 2 milions a recursos d'aprenentatge.
ARA A PORTADA
-
-
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura Aketza Martín
-
-
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social" Aketza Martín
-
La sala d'operacions de Ses Majestats els Reis, al descobert: "És màgic, ideal pels infants" Arnau Fort
Publicat el 08 de gener de 2020 a les 20:51
Notícies recomenades
-
Diners
Del control del Bizum a les noves deduccions: claus fiscals del 2026
-
Diners
Cap al 2026
-
Diners
Leitat impulsa la innovació a la vallesana Coniex a través de la fabricació additiva
-
Diners
Torrella firma una planta clau per a la mobilitat elèctrica
-
Diners
Yomovo superarà els 600 milions d'euros de facturació el 2025
-
Diners
El Vallès Occidental lidera els ajuts industrials de la Generalitat el 2025