- Els terrassencs d'entre 45 i 49 anys ja poden demanar cita per vacunar-se
ARA A PORTADA
-
Terrassa Habitatge Terrassa incorpora 35 nous habitatges al parc públic amb la compra d'un edifici al carrer Mallorca Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
Terrassa Detenen a Granollers dues persones més, una d'elles menor d'edat, pel tiroteig contra dos guàrdies civils a Terrassa Lucas Jiménez
-
-
Terrassa Carnet Estiu Adolescent: tot un èxit entre els joves terrassencs: el 96,3% demana que torni l’estiu vinent Lucas Jiménez
Publicat el
03 de juny de 2021 a
les 10:25
Egara Exclusives és una distribuïdora de begudes, alimentació i neteja, ubicada a Terrassa que fa més de 50 anys que serveix als establiments d’hostaleria del Vallès Occidental.
Recentment han llançat una nova botiga online per a particulars i empreses, on l’usuari podrà trobar una gran varietat de primeres marques a preus molt competitius tant en begudes, cafè i infusions i alimentació com en neteja.
Des d’Egara Exclusives aposten per la sostenibilitat oferint productes amb envàs retornable, l’opció més saludable i ecològica. La fórmula és molt senzilla: consumir, retornar i netejar. Consulta tots els productes amb envàs retornable que et poden oferir.
Fes la teva comanda a www.egaraexclusives.com i, per ser lector del Diari de Terrassa, et descomptaran 5€ en la primera compra amb el codi EGARA5.
Si ets particular o empresa, et porten les begudes a casa, a només un clic.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Pimec estima en 15 milions d’euros l’impacte dels aiguats sobre les empreses del Vallès Occidental
-
Diners
Els consells de Cirsa i Lottomatica aproven el projecte de fusió
-
Diners
Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat
-
Diners
Kern Pharma forma 78 residents de farmàcia hospitalària de tot l'Estat
-
Diners
Vuit empreses analitzen amb la Cambra les noves obligacions en IA
-
Diners
Joan Font i Fabregó, fundador, president i director general del Grup Bon Preu: “Cal prestigiar la gent que s’arrisca”