Lamp amplia la seva aposta per la il·luminació flexible amb nous productes
L’empresa presenta dues novetats pensades per a espais de treball canviants
- El Vapor de Ca L’Izard de la Rasa compleix 100 anys
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
04 de juny de 2021 a
les 07:55
Actualitzat el
03 de juny de 2021 a les
17:49
Lamp, empresa terrassenca d’il·luminació tècnica amb seu al polígon Est, fa un pas més en la seva aposta per oferir solucions lumíniques enfocades al confort i el benestar i que s’adaptin a la flexibilitat que necessiten avui els espais de treball. Així, llança al mercat dos nous productes: Nomadic System i Lamptub 60.
El primer és un nou sistema configurat per diversos carrils col·locats al sostre en què es poden instal·lar diferents tipus de làmpades, sigui encastades o sospeses, i moure-les de posició, girar-les i enfocar-les cap allà on interessi. Es tracta d’un concepte d’il·luminació modulable que dota l’espai d’una infraestructura integrada que permet adoptar multitud de configuracions.
“Aquesta nova solució respon a la necessitat de nous espais de treball molt més flexibles. Abans la il·luminació era quelcom molt rígid, igual que els espais de treball com ara oficines o centres educatius. Ara, però els canvis són constants; les necessitats canvien i els espais es reorganitzen i per això calen opcions d’il·luminació que es puguin adaptar a aquestes transformacions”, expliquen des del departament de màrqueting de Lamp.
Nomadic System és un sistema que s’adapta a les necessitats del disseny arquitectònic i lumínic i que permet personalitzar les opcions ambientals segons la preferència de l’usuari i les necessitats de la tasca a desenvolupar trencant amb el paradigma tradicional d’una il·luminació basada en rígides matrius.
El redisseny d’un clàssic
Una de les diverses làmpades compatibles amb aquest sistema és la Lamptub 60, l’altre llançament de la companyia, que suposa el redisseny de la seva predecessora, la Lamptub 80 de secció circular que va néixer fa més de 25 anys. La nova família no només suposa una actualització estètica i tecnològica sinó que Lamp ha reinventat la seva essència per respondre a les noves necessitats d’espais en constant evolució, gràcies a la seva versatilitat lumínica i a diverses opcions d’instal·lació.
“Compta amb una estructura lineal, però és molt versàtil perquè es pot instal·lar com a track superfície o sospesa”, comenten des del departament de màrqueting de l’empresa. “A més, està fabricada amb alumini d’extrusió reciclat, cosa que consumeix molt menys que l’alumini de primera tirada i ajuda a reduir la petjada de carboni”, diuen.
Notícies recomenades
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles
-
Diners
La Cecot llança nous vídeos i reculls de lèxic per impulsar el català en l’àmbit laboral