Vaga al servei d’atenció domiciliària comarcal
El comitè d'empresa ha convocat aturades per a dimarts i dimecres 2 i 3 de novembre
- Vaga al servei d’atenció domiciliària comarcal
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
02 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
01 de novembre de 2021 a les
15:41
Les treballadores del SAD (Servei d’Atenció Domiciliària) del Consell Comarcal del Vallès Occidental van a la vaga. Les empleades van desconvocar les aturades parcials previstes per al 25 i el 26 d’octubre per la predisposició de l’empresa concessionària a seure a la taula de negociació i abordar les reivindicacions del comitè, però mantenen les d’aquest dimarts i dimecres 2 i 3 de novembre, entre les 9 i les 13 hores, després que les negociacions mantingudes aquests últims dies “no han donat cap resultat”.
Protesten contra l’elevada contractació temporal i parcial que asseguren que hi ha al servei des que el 2020 People Plus Innovation se’n fes càrrec.
Les treballadores sostenen que s’han succeït els conflictes i els incompliments, una manca de planificació, una mala gestió dels calendaris laborals i la borsa d’hores i una manca de prevenció de riscos laborals.
El SAD comarcal dona servei a 12 municipis del Vallès Occidental i atén 736 persones. Els serveis mínims dictats pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya són del 33%.
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa torna a superar els 11.500 aturats al febrer
-
Diners
La indústria del plàstic guanya visibilitat: l'AIPC debuta amb estand propi al gran saló del sector
-
Diners
Terrassa ja és la quarta ciutat catalana amb més empreses digitals i tecnològiques
-
Diners
De Terrassa al Mobile: la ciutat exhibeix talent en el gran aparador tecnològic
-
Diners
Una empresa de visió artificial de Terrassa factura 2 milions el primer any: "Tindrem càmeres a la nevera que detectaran els ous caducats"
-
Diners
Canvis estructurals en defensa