Vaga al servei d’atenció domiciliària comarcal
El comitè d'empresa ha convocat aturades per a dimarts i dimecres 2 i 3 de novembre
- Vaga al servei d’atenció domiciliària comarcal
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 02 de novembre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 01 de novembre de 2021 a les 15:41
Les treballadores del SAD (Servei d’Atenció Domiciliària) del Consell Comarcal del Vallès Occidental van a la vaga. Les empleades van desconvocar les aturades parcials previstes per al 25 i el 26 d’octubre per la predisposició de l’empresa concessionària a seure a la taula de negociació i abordar les reivindicacions del comitè, però mantenen les d’aquest dimarts i dimecres 2 i 3 de novembre, entre les 9 i les 13 hores, després que les negociacions mantingudes aquests últims dies “no han donat cap resultat”.
Protesten contra l’elevada contractació temporal i parcial que asseguren que hi ha al servei des que el 2020 People Plus Innovation se’n fes càrrec.
Les treballadores sostenen que s’han succeït els conflictes i els incompliments, una manca de planificació, una mala gestió dels calendaris laborals i la borsa d’hores i una manca de prevenció de riscos laborals.
El SAD comarcal dona servei a 12 municipis del Vallès Occidental i atén 736 persones. Els serveis mínims dictats pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya són del 33%.
Notícies recomenades
-
Diners
AEInnova suma un nou reconeixement europeu i s'expandeix a l'Aràbia Saudita
-
Diners
Tèxtils.CAT s’alia amb Europa per formar el talent que farà circular el tèxtil
-
Diners
Passat i present en el mercat de valors
-
Diners
Hannun amplia capital i posa en circulació 40 milions de drets de subscripció preferent
-
Diners
HelpEmpresa i TerrassaCentre signen un acord per enfortir el comerç de proximitat
-
Diners
Eurofragance obre un nou centre creatiu a Jakarta per impulsar el seu creixement a l’Àsia