Les treballadores del SAD comarcal desconvoquen dues de les quatre jornades d'aturades
Diners
El comitè de vaga ha pres aquesta decisió davant del compromís de l’empresa People Plus Innovation (Grup Optima), que presta el servei des de 2020, d’iniciar un període de negociació
- Plagues i vida urbana
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
24 d’octubre de 2021 a
les 11:31
Actualitzat el
25 d’octubre de 2021 a les
11:42
Les treballadores del SAD (Servei d’Atenció Domiciliària) del Consell Comarcal del Vallès Occidental han desconvocat dues de les quatre jornades d’aturades parcials, les corresponents al 25 i 26 d’octubre.
Les empleades expliquen en un comunicat que han pres aquesta decisió davant del compromís de l’empresa People Plus Innovation (Grup Optima), que presta el servei des de 2020, d’iniciar un període de negociació amb el comitè d'empresa.
"Tot i que la conciliació prèvia, celebrada el dimecres 20 d’octubre al Tribunal Laboral de Catalunya, va finalitzar sense acord, l’empresa ha manifestat la seva predisposició a seure a la taula de negociació i abordar les reivindicacions del comitè", expliquen des de CCOO. Així, davant d’aquest moviment el Comitè de Vaga, prèvia consulta a les treballadores, ha decidit desconvocar les dues primeres jornades de vaga convocades i iniciar una negociació amb la voluntat d’assolir les reivindicacions plantejades.
Les jornades de vaga parcial que sí que es mantenen de moment són les previstes per al 2 i 3 de novembre, de les 9 a les 13 hores, a l’espera del desenvolupament de les negociacions que han de tenir lloc el 26 i 28 d’octubre.
El comitè d'empresa de People Plus Innovation havia convocat quatre jornades d'aturades per protestar contra l'elevada contractació temporal i parcial. Les treballadores asseguren que s’han succeït els conflictes i els incompliments, una manca de planificació, una mala gestió dels calendaris laborals i la borsa d’hores i una manca de prevenció de riscos laborals.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa tanca el juny amb un lleu retrocés d'afiliats a la Seguretat Social
-
Diners
Reempresa reincorpora l'Ajuntament de Girona a la xarxa de punts d'atenció
-
Diners
La Sirena manté les vendes el 2025 però torna als números vermells
-
Diners
Una vintena de pimes vallesanes acceleren el seu creixement de la mà de la Diputació i Pimec
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros