El tèxtil debat sobre com avançar cap a un model de negoci circular
Més de 350 professionals del sector participaran divendres en una jornada organitzada per l'Intexter

- Podi al complet del CN Terrassa a l'Open de Bac de Roda
ARA A PORTADA
-
-
-
El primer ple del curs debatrà el contracte de manteniment dels semàfors, Gaza i la ZBE Pilar Màrquez
-
Les riuades del passat amb mirada de futur incert: “Terrassa no es pot refiar mai de la pluja” Arnau Fort
-
Terrassa commemora les riuades del 62: “Les fotos són impactants, però el que vam viure en directe és pitjor” Arnau Fort
Publicat el 04 de novembre de 2021 a les 07:00
Actualitzat el 03 de novembre de 2021 a les 19:06
Més de 350 professionals del sector del tèxtil participaran aquest divendres en la IV Jornada Indústria Tèxtil i Sostenibilitat, organitzada per l’Institut d’Investigació Tèxtil i Cooperació Industrial de Terrassa (Intexter) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
L’acte, que s’emmarca en els actes de commemoració del 50è aniversari de la UPC, se celebrarà en format digital i es podrà seguir en directe a través de YouTube. Hi prendran part empresaris, investigadors, dissenyadors i tècnics de tot l’Estat i d’Argentina per debatre sobre les maneres d’afrontar el repte de la sostenibilitat i com transitar cap a un model circular de negoci.
La jornada inclou diverses ponències com la de Carol Blázquez, directora d’innovació i sostenibilitat d’Ecoalf, o la del director de l’Intexter, Enric Carrera, que presentarà un estudi sobre la composició en fibres de la roba usada. Des de l’empresa Lenzing parlaran de les últimes novetats en fibres químiques de base cel·lulòsica i des de la companyia Hallotex, de la seva política de sostenibilitat.
Mireia Cañellas presentarà el Pacte per la Moda Circular de Catalunya i David Alló, responsable de la patronal Texfor, parlarà de les perspectives europees i les realitats actuals en clau de sostenibilitat per a la indústria tèxtil.
Igor González, d’Ecotextil, repassarà les últimes novetats sobre la regulació del flux tèxtil de l’Avantprojecte de Llei de Residus i Sòls Contaminants.
Notícies recomenades
-
Diners Leitat transforma oli de cuina usat en materials per a edificis sostenibles
-
Diners La CNMV autoritza l'oferta millorada del BBVA en l’opa al Banc Sabadell
-
Diners “Les pimes necessiten més ajuda per implantar millores en sostenibilitat”
-
Diners Terrassa es converteix en un banc de proves urbà per a solucions empresarials innovadores
-
Diners La contractació laboral al Vallès Occidental cau notablement a l’agost
-
Diners Proquimac: mig segle donant color al món des del Vallès