Nova edició del programa Consolida’t de l’Autcat
L'organització oferirà assessorament i formació a 18 autònoms

- Nova edició del programa Consolida’t de l’Autcat
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2022 a les 08:02
Actualitzat el 10 de març de 2022 a les 07:05
L’Organització d’Autònoms de Catalunya – Autcat, associació adherida a la patronal terrassenca Cecot, posa en marxa, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, una nova edició, la vuitena, del programa Consolida’t, que té l’objectiu d’impulsar la consolidació, l’enfortiment i la reinvenció del treball autònom.
El programa està 100% subvencionat per als autònoms que hi participin i ofereix un itinerari formatiu acompanyat d’un assessorament personalitzat que pretén ajudar a millorar la viabilitat del negoci i la capacitat gestora i empresarial de l’autònom per ser més competitiu en un entorn tan canviant com l’actual.
Els participants rebran 13 hores d’assessorament personalitzat per a la reorientació, la potenciació i la cerca de noves oportunitats de negoci, vuit hores de formació en aspectes fiscals, comptes de resultats o tresoreria i podran accedir opcionalment a nou píndoles formatives sobre gestió econòmica, aspectes jurídics, gestió comercial, màrqueting digital i comunicació, gestió del temps, creixement personal i sessions de “networking”.
Notícies recomenades
-
Diners Cop d’efecte a l’economia amerciana
-
Diners Illa destaca Leitat com a motor tecnològic i li demana ambició amb una govenança nova
-
Diners Més de 40 candidatures opten als Reconeixements Empresarials de Pimec Vallès Occidental
-
Diners Terrassa impulsa la transformació digital de les empreses locals amb un nou programa gratuït
-
Diners Registren la Llei de Cambres al Parlament
-
Diners Una de cada tres persones vol deixar la feina: com poden les empreses fidelitzar el talent?