Checkpoint Systems instal·larà un "hub" logístic a Terrassa
El nou centre gestionarà els productes destinats a Europa, l'Orient Mitjà i Àfrica
- Descobreix l'Institut Cavall Bernat a la Jornada de portes obertes
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de març de 2022 a les 08:11
Actualitzat el 15 de març de 2022 a les 14:08
La tecnològica Checkpoint Systems, propietat del grup canadenc CCL, obrirà un nou "hub" europeu a Terrassa, on expandirà les instal·lacions que ja té i ampliarà de forma important la plantilla. Es tracta d'un centre logístic des del qual la companyia gestionarà els productes destinats a Europa, l'Orient Mitjà i Àfrica.
Checkpoint Systems és una empresa tecnològica especialitzada en sistemes antirobatori per al petit comerç, tant botigues com supermercats. La seva especialitat és la radiofreqüència, que incorpora tant en estructures verticals que s’instal·len a les portes dels establiments i disparen una alarma si detecten un robatori, com en etiquetes. De fet, el grup al qual pertany l'empresa, es dedica a les solucions d'etiquetatge i empaquetat
A l’Estat espanyol, la companyia té seu a Madrid i ara pretén reforçar la seva presència a Barcelona, obrint el "hub" més gran d’Europa a Terrassa. L'objectiu és convertir aquesta central en el seu referent logístic per al continent.
En el mercat estatal, Checkpoint Systems té desplegada la seva tecnologia en 2.600 botigues, va facturar 21 milions d'euros l'any passat (un 12,8% més que l'any anterior) i té una plantilla de 170 persones.
El nou centre logístic generarà nous llocs de treball però no s’han donat més detalls sobre això ni tampoc sobre la data exacta d’inauguració de les noves instal·lacions.
Checkpoint Systems proveeeix sistemes antifurt RF i RFID integrats verticalment per al comerç minorista. Més enllà de les solucions contra robatoris, la firma ofereix altres productes en àmbits com el control de l'inventari, l'acceleració del cicle de reposició o la prevenció del trencament d'estocs.
Notícies recomenades
-
Diners
Torrella firma una planta clau per a la mobilitat elèctrica
-
Diners
Yomovo superarà els 600 milions d'euros de facturació el 2025
-
Diners
El Vallès Occidental lidera els ajuts industrials de la Generalitat el 2025
-
Diners
Tecnologia de Terrassa per controlar la corrosió en ponts, refineries i torres de construcció
-
Diners
Cirsa entra a l’Índex General de la Borsa de Madrid
-
Diners
Leitat participa en un projecte innovador en reproducció assistida