Rècord d’afiliats egarencs a la Seguretat Social
Terrassa tanca el mes d’abril amb la xifra més alta d’inscrits a la Seguretat Social dels últims deu anys
- Rècord d’afiliats egarencs a la Seguretat Social
ARA A PORTADA
-
La manca de resposta municipal centra gran part de les queixes ciutadanes traslladades al síndic Joan Muñoz
-
Terrassa lidera un hub per reforçar l’autonomia de persones grans, dependents o amb malalties cròniques Redacció
-
Preocupació per l'augment d'atacs físics i verbals contra sanitaris: "Un professional nostre rep una agressió cada dia" Pilar Màrquez
-
Bon Preu inaugura el seu cinquè supermercat a Terrassa: “Estem estudiant obrir més botigues a la ciutat” Laura Massallé
-
Terrassa, brúixola per al futur talent sanitari: "Estic enamorada de la ciutat i de l'hospital" Joan Muñoz
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
14 de maig de 2022 a
les 08:23
Actualitzat el
13 de maig de 2022 a les
17:30
Terrassa ha tancat el mes d’abril amb les millors xifres d’inscrits a la Seguretat Social dels últims deu anys. Segons recull l’Institut d’Estadística de Catalunya (Idescat), els afiliats egarencs són ara més de 94.600, una xifra que no s’havia registrat mai a la ciutat, almenys des del març de 2012, període en què comença l’historial de dades de la plataforma web de l’Idescat.
Els afiliats de Terrassa a la Seguretat Social són ara 94.665: 50.157 homes i 44.508 dones. L’increment respecte d’ara fa un any és d’un 3,26%, ja que l’abril de 2021 hi havia 91.682 afiliats a la ciutat. En homes l’augment ha estat del 2,97% i en dones, del 3,57%.
El nombre d’afiliacions ha augmentat un 3,6%, passant de les 95.988 l’abril de 2021 a les 99.399 l’abril de 2022. El sector serveis, que representa el 72,33% de les afiliacions, ha augmentat en 3.023 afiliacions respecte de l’abril de 2021, xifra que representa un increment interanual del 4,21%, el més elevat de tots els sectors. En la construcció l’augment ha estat del 2,03% i la indústria, de l’1,56%. L’agricultura, en canvi, ha experimentat un retrocés del 13,29%.
Notícies recomenades
-
Diners
L’Autcat celebra l’aprovació de l’IVA franquiciat per als autònoms amb ingressos baixos
-
Diners
Terrassa exporta l’èxit del K-Pop al mercat de la joguina
-
Diners
Leitat s’acredita per verificar l’estalvi energètic de les empreses
-
Diners
El ple de la Cambra de Comerç de Terrassa s’ampliarà de 45 a 55 membres
-
Diners
Vytrus incrementa el benefici net fins als 2,89 milions d'euros el 2025
-
Diners
Antoni Cañete destaca “la fortalesa i diversitat del teixit empresarial del Vallès Occidental”