Lamp i Elisava s’uneixen per l’economia circular
L’equip de l’empresa i estudiants de l’escola de disseny treballaran conjuntament per reutilitzar cables i xapes en la fabricació de nous components
- Lamp i Elisava s’uneixen per l’economia circular
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
30 d’agost de 2022 a
les 07:17
Actualitzat el
01 de setembre de 2022 a les
08:33
L’equip de l’empresa terrassenca d’il·luminació tècnica Lamp i alumnes del Màster en Disseny i Desenvolupament de Producte de l’escola universitària de disseny i enginyeria de Barcelona Elisava treballaran conjuntament per generar una cartera de solucions industrials a tall de components semielaborats a base de residus postindustrials amb l’objectiu que aquests siguin incorporats de nou en el procés industrial i acabar formant part d’un producte final.
La iniciativa se centrarà en la proposta que els alumnes Lucía Solinís, Antonio Piera i María Songel van presentar en un taller de l’escola i que es basa en una investigació sobre cables i xapes i la manera de connectar-los per generar nous productes.
En la sessió a Elisava, s’unien els conceptes de disseny i circularitat i els estudiants tenien com a objectiu desenvolupar projectes que transformessin el material de rebuig que es genera a Lamp en un nou producte, reintroduint-lo així en la cadena industrial i reivindicant un material que, d’una altra manera, acabaria sent un residu.
Notícies recomenades
-
Diners
El Vallès Occidental manté el grau de rotació laboral
-
Diners
La Cecot alerta del deteriorament dels polígons i reclama un pla específic d'inversions
-
Diners
Amec veu la competència xinesa com el gran repte estructural de les exportacions catalanes
-
Diners
Witeklab innova amb un nou sistema per controlar la inclinació d’estructures
-
Diners
L’energia torna a ser la protagonista
-
Diners
Sensofar impulsa la seva presència internacional amb una nova filial al Regne Unit