Premi per a un actiu natural de Vytrus Biotech
La companyia amb seu a Terrassa va rebre el Gold Best Ingredient Award, una fira que es va celebrar a São Paulo

- Premi per a un actiu natural de Vytrus Biotech
Ara a portada
Publicat el 29 de setembre de 2022 a les 11:13
L’empresa establerta a Terrassa, Vytrus Biotech, ha rebut el premi Gold Best Ingredient Award pel seu actiu natural Elaya Renova. La companyia, que està especialitzada en ingredients actius derivats de cèl·lules mare vegetals per a la indústria cosmètica, va recollir el guardó a la fira In-cosmetics Latin America 2022 celebrada a São Paulo. L’actiu va ser reconegut com el més innovador a l’esdeveniment de referència d’ingredients per a la cura personal a aquella zona.
L’ingredient premiat és 100% natural i desenvolupat a través de cèl·lules mare vegetals dels brots d’olivera silvestre, que es tracta d’una espècie mediterrània que es considera ancestral. Vytrus Biotech va triar l’olivera per les seves característiques enfront de les altes temperatures, la sequera, la seva vitalitat i longevitat. Des de la companyia amb seu a Terrassa, s’afirma que aquesta planta és experta en lípids i manté més diversitat genètica, la qual cosa atorga la capacitat revitalitzadora de l’actiu.
A més de millorar, reestructurar i protegir el cabell, l’actiu premiat també hidrata, regenera i protegeix el cuir cabellut millorant l’ancoratge del cabell. A través d’aquesta estratègia vegetal, el que s’aconsegueix és interconnectar el cuir cabellut, el fol·licle i la tija del cabell, un procés que a l’empresa denominen com “Tensegridad” i que inspira aquest nou actiu.