Poc impacte en la indústria de les restriccions per sequera
Diners
L'experiència i les mesures impulsades en el darrer episodi minimitzen l'afectació
- Poc impacte en la indústria de les restriccions per sequera
ARA A PORTADA
-
Terrassa Terrassa presenta el cens oficial de les riuades del 62 : "Darrere les xifres hi ha persones que en poques hores ho van perdre tot" Joan Muñoz
-
Terrassa Les Arenes i Sant Llorenç tindran una nova zona de lliure circulació de gossos Pilar Màrquez
-
Diners Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors" Laura Massallé
-
Cultura i Espectacles Què fer a Terrassa aquest cap de setmana: 25, 26 i 27 de setembre Javier Llamas
-
Terrassa Ballar com a eina de benestar durant el procés oncològic: “Et dona ales per alliberar-te” Arnau Fort
Publicat el
25 de novembre de 2022 a
les 07:08
Actualitzat el
24 de novembre de 2022 a les
19:14
Les noves restriccions en l’ús de l’aigua per fer front a l’episodi de sequera no tindran un gran impacte en l’activitat industrial. Així ho assenyala la Cecot, que assegura que en el darrer episodi important de sequera, l’any 2008, es van implementar un seguit de mesures per reduir el consum d’aigua que s’han mantingut fins ara.
Sí que caldrà veure com afecta cada activitat dins de la mateixa indústria, donada l’àmplia tipologia d’activitats que s’encabeixen en l’activitat del país.
Avui dia, però, no es tracta d’un aspecte que amoïni els empresaris en excés, per l’experiència dels darrers anys i perquè es tracta d’un pas que es podia preveure per la baixa precipitació dels darrers mesos.
L’any 2008, “després de l’episodi, quan el consum es podia tornar a fer amb normalitat, aquest no va ser igual que abans, sinó que va quedar més baix”, explica en declaracions a l’ACN Marta Carmona, assessora de medi ambient i economia circular de la patronal Cecot. Per aquest motiu, assenyala que amb el manteniment de les mesures impulsades llavors es pot fer front a situacions com la que viu el país avui dia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
El Programa Integral Plus facilita 12 contractes indefinits a la indústria vallesana
-
Diners
L’AIPC reclama eliminar definitivament l’impost als envasos de plàstic: "Defensem una regulació ambiental coherent"
-
Diners
L’Eseiaat suma tres reconeixements als Premis Diada dels Enginyers Industrials
-
Diners
El viver d’empreses de la Cambra ha acollit un centenar de negocis en tres anys
-
Diners
El Vallès Occidental tanca l’agost amb un 9,9% més de contractes que fa un any
-
Diners
De les bateries als robots humanoides: Leitat explora els nous reptes de la lubricació