Grup RUBI obre una delegació comercial a Turquia, on preveu triplicar la facturació el 2023
Diners
La companyia rubinenca recupera la presència a un dels principals mercats en la producció de ceràmica
- Grup RUBI obre una delegació comercial a Turquia, on preveu triplicar la facturació el 2023
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
28 de novembre de 2022 a
les 10:59
Actualitzat el
09 de desembre de 2022 a les
10:56
L'empresa rubinenca d'eines per a la construcció Grup RUBI ha obert una delegació comercial a Turquia, mercat on preveu triplicar la facturació durant el 2023. El fabricant d’eines per al tall i la col·locació de ceràmica s’ha reintroduït d’aquesta manera a un dels principals mercats productors d’aquest material, on pràcticament no hi tenia activitat des del 2018. Concretament, RUBI ha arribat a un acord amb un nou distribuïdor amb qui ja ha tancat les primeres comandes.
RUBI és fabricant d’eines per a tot el procés de l’enrajolat, des de la preparació a la neteja, passant pel tall, la instal·lació i el rejuntat. Al mercat turc, la marca és especialment reconeguda pels talladors manuals de ceràmica i els barrejadors per elaborar les pastes de les juntes.
“Obrir la delegació comercial a Turquia ens permet reactivar i consolidar la marca, augmentant-ne la notorietat, en un país que ocupa el sisè lloc del rànquing mundial de productors de ceràmica”, explica el director d’exportacions de l'empresa, Jordi Montagut. En aquest sentit, el fet de comptar amb un delegat comercial local, que pugui parlar en turc amb els potencials clients, “ens permet millorar la comunicació i interactuar de forma directa tant amb els canals de distribució com, sobretot, amb l’usuari final”, afegeix.
Aquesta proximitat a un mercat tan important per a l’àmbit de la ceràmica com el turc, apunta Montagut, “ens permet mantenir el professional de la col·locació de ceràmica al centre de la nostra estratègia, proporcionant-li formació i demostracions més enllà de les mateixes eines”.
RUBI treballa actualment amb un catàleg de més de 1.000 referències, el 60% de les quals desenvolupades en els darrers cinc anys pels seus equips d’enginyeria d’R+D+i i de desenvolupament de producte.
Per a aquest projecte d’expansió internacional, l'empresa ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per la competitivitat de l’empresa del Departament d’Empresa i Treball, per mitjà de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Istanbul.
Actualment, la companyia compta amb més de 650 treballadors, disposa de dos centres productius (a Santa Oliva, a Tarragona; i Suzhou, a la Xina), 11 filials repartides pels cinc continents i presència a més de 120 països.
https://www.diarideterrassa.com/economia/2021/04/09/grup-rubi-especialista-eines-per/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa tanca el juny amb un lleu retrocés d'afiliats a la Seguretat Social
-
Diners
Reempresa reincorpora l'Ajuntament de Girona a la xarxa de punts d'atenció
-
Diners
La Sirena manté les vendes el 2025 però torna als números vermells
-
Diners
Una vintena de pimes vallesanes acceleren el seu creixement de la mà de la Diputació i Pimec
-
Diners
Fluidra i Ignion, entre les empreses catalanes més disruptives del 2026
-
Diners
Cirsa emet bons sènior garantits per 500 milions d'euros