La Cecot sotmet a debat el futur dels mercats de l’energia
Diners
El dijous 12 hi haurà una sessió amb Xavier Panés, president de la Cecot, Josep Rull, president de la Comissió d’Energia de la Cecot i Josep Maria Serena, membre de la comissió
- La Cecot sotmet a debat el futur dels mercats de l’energia
ARA A PORTADA
-
Cultura i Espectacles "Barres" i "beat" al classificatori de Catalunya Freestyle celebrat a Terrassa Aketza Martín
-
-
-
Terrassa La DGT canvia les normes de circulació des de l'1 d'octubre: tot el que han de saber els conductors, els ciclistes i els usuaris de patinets Jan Cañadell Puigmartí
-
Terrassa Els Minyons, protagonistes de la diada castellera de la Mercè: "Queda una espineta que fa una mica de mal, però el més important és la il·lusió de la colla" Aketza Martín
Publicat el
06 de gener de 2023 a
les 08:31
Actualitzat el
05 de gener de 2023 a les
21:34
El pròxim dijous dia 12 de gener, la Cecot proposa una sessió participativa per tractar la situació de cara a aquest any del sector de les energies que ha titulat “Perspectives dels mercats de l’energia Horitzó 2023”.
Serà una trobada híbrida, que es podrà fer de manera presencial, a la seu de la patronal, i també es podrà seguir de manera telemàtica. Començarà a les 9.45 hores i finalitzarà a les 12.30 hores.
La sessió la moderaran Xavier Panés, president de la Cecot, Josep Rull, president de la Comissió d’Energia de la Cecot i Josep Maria Serena, membre de la mateixa comissió.
Hi participaran de manera activa Pep Salas, conseller de la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia (CNMC), Antoni Llardén, president d’Enagás i president de la Fundación para la Sostenibilidad Energética y Ambiental, i Jordi Dolader, enginyer industrial i consultor energètic.
Davant del context actual pel que fa a la crisi energètica i la seva evolució a futur, es considera que aquest serà un dels factors més importants en el desenvolupament de l’economia per a l’any 2023.
Per aquest motiu, la Cecot ha organitzat aquesta trobada, amb la presència d’experts en la matèria que participaran en el desenvolupament d’aquestes polítiques. L’objectiu d’aquesta jornada és poder “conèixer la seva visió i preguntar-los per allò que més ens preocupi”, apunten des de la patronal egarenca.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Com gestionar la liquiditat de les companyies
-
Diners
Cinc beques per acostar el tèxtil als joves de Terrassa: "No parlem només de moda, sinó d'una indústria global"
-
Diners
De Google a ChatGPT: el comerç de Terrassa i comarca aprèn a posicionar-se a Internet
-
Diners
Obren un nou taller oficial de Toyota a Terrassa: "Ho hem fet pels clients i pels treballadors"
-
Diners
El Programa Integral Plus facilita 12 contractes indefinits a la indústria vallesana
-
Diners
L’AIPC reclama eliminar definitivament l’impost als envasos de plàstic: "Defensem una regulació ambiental coherent"