Premi a l’empresa emergent vallesana Columat
La Xarxa Onion guardona la firma del terrassenc Albert Bladas i la sabadellenca Georgina Coll
- Premi a l’empresa emergent vallesana Columat
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
08 de febrer de 2023 a
les 16:17
L’empresa emergent vallesana Columat, que ofereix un servei de recollida de la compra mitjançant taquilles intel·ligents, ha estat guardonada amb el Premi Onion Emergent, que atorga l’entitat sabadellenca de cooperació empresarial Xarxa Onion.
El reconeixement, que la firma fundada pel terrassenc Albert Bladas i la sabadellenca Georgina Coll rebrà en un acte que se celebrarà aquest dijous a Sabadell, és amb caràcter ex aequo amb una altra empresa emergent vallesana, la sabadellenca Qualla. I és que en les votacions es va produir un empat entre les dues “start-ups” i davant això, l’entitat ha decidit atorgar la distinció a totes dues, un fet, fins ara, sense precedents en els premis de la Xarxa Onion.
El jurat ha distingit Columat per donar “visibilitat” a les empreses emergents del sector industrial. “Columat és un projecte que ens connecta amb la nostra tradició inventora i de fabricació. A més, la seva proposta de valor aporta solucions a la problemàtica dels lliuraments en el comerç electrònic, i ho fa generant estalvi energètic i amb un enfocament de sostenibilitat”, diu el president de la Xarxa Onion, Arnau Bonada.
https://www.diarideterrassa.com/economia/2022/12/27/columat-a-portugal-i-franca/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Moody’s millora la qualificació de Cirsa a Ba3 amb perspectiva estable
-
Diners Terrassa ofereix suport a empreses per incorporar la intel·ligència artificial
-
Diners
BBVA eleva un 16,8% el finançament a pimes i grans empreses a Catalunya, fins als 5.000 milions
-
Diners
La contractació cau un 6% a l’abril al Vallès, però creix un 8,7% en un any
-
Diners
Innovació alimentària amb segell de Terrassa a Food4Future
-
Diners
Pot fer fallida el sistema financer per la pujada de la rendibilitat dels bons?