La farmacèutica Boehringer Ingelheim s'incorpora a Tech Barcelona
Diners
L'acord acord permetrà una major implicació de la companyia en el desenvolupament de l'ecosistema d'innovació en salut i ciències de la vida de Barcelona
- La farmacèutica Boehringer Ingelheim s'incorpora a Tech Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2023 a
les 13:25
Actualitzat el
10 de febrer de 2023 a les
13:10
La companyia farmacèutica Boehringer Ingelheim Espanya, amb seu a Sant Cugat del Vallès, s'ha incorporat com a soci corporatiu de Tech Barcelona, associació que treballa per l'impuls de l'ecosistema digital i tecnològic de Barcelona.
En un comunicat, l'entitat ha assegurat que aquest acord permetrà una major implicació de la companyia en el desenvolupament de l'ecosistema d'innovació en salut i ciències de la vida de Barcelona. A més, l'acord reforça l'estratègia de l'associació per connectar tots els agents implicats en la cadena de valor del sector salut per resoldre necessitats detectades a través de la tecnologia.
En aquest sentit, Tech Barcelona té previst engegar Pier07, "un hub de referència en innovació empresarial del sector de la salut i ciències de la vida", que se situarà a la Via Laietana, 26, a la capital catalana, i vol albergar "start-ups", empreses farmacèutiques, institucions, universitats, centres d'investigació i sistema públic de salut.
En l'últim any, Boehringer Ingelheim ha invertit 13 milions d'euros en projectes tecnològics.
Per a Esther Donado, Medical Transformation & Innovation Lead a Boehringer Ingelheim Espamya, “signar aquest acord amb Tech Barcelona permet a Boehringer Ingelheim incorporar-nos a l'ecosistema d'innovació barceloní, connectar amb figures clau com les companyies tecnològiques i start-ups, i contribuir a l'evolució del món sanitari".
Per part seva, Miquel Martí, CEO de Tech Barcelona, assegura que “la incorporació de Boehringer Ingelheim com a soci corporatiu reafirma la implicació de grans companyies farmacèutiques en l'ecosistema de salut de Barcelona".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Drons i habitacions per a estudiants: dues iniciatives vinculades a Terrassa entren al programa de "deep tech" de la UPC
-
Diners
La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica
-
Diners Buoh porta a la BNEW la seva IA per acostar els productes financers als clients
-
Diners
Els mercats repunten
-
Diners
Javier Cottet, president de Cottet : “Em preocupa que la següent generació vegi el valor de ser empresari”
-
Diners
Obrir portes dels mercats internacionals