Conveni entre Pimec i els advocats de Terrassa per promoure la formació contínua
L'acord també contempla l’accés dels socis de la patronal als serveis de mediació per resoldre conflictes que ofereix el Col·legi d’Advocats de Terrassa
- Conveni entre Pimec i els advocats de Terrassa per promoure la formació contínua
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de febrer de 2023 a
les 14:54
Actualitzat el
24 de febrer de 2023 a les
15:13
Pimec Vallès Occidental i el Col·legi d’Advocats de Terrassa (ICATER) col·laboraran per oferir als col·legiats i als socis de la patronal eines i serveis en matèria de formació contínua i resolució alternativa de conflictes. Xavier Pujol, president de la patronal, i Carmen Oriol, degana dels advocats, han firmat un conveni de col·laboració.
Pel que fa a la formació, com a resultat de la firma del conveni s’oferiran a socis i col·legiats conferències i jornades que permetin als assistents aprofundir en el coneixement tècnic i jurídic sobre matèries d’interès comú. D’altra banda, es posaran a disposició dels socis de Pimec els mitjans per a la solució de conflictes que l’ICATER té desenvolupats per tal de resoldre determinats conflictes o problemes que es puguin suscitar entre empresaris, derivats del desenvolupament de l’activitat pròpia o de les relacions empresarials o comercials.
En el marc de l’acte de signatura, Pujol ha destacat la importància d’avançar en la divulgació de contingut d’interès i facilitar l’organització de jornades que abordin qüestions com la reforma del RETA, els canvis en matèria de fiscalitat o la reforma laboral, entre altres. A més, ha explicat que el conveni permetrà “donar a conèixer i facilitar als socis de Pimec el servei de mediació que ofereix el Col·legi d'Advocats de Terrassa, una eina ràpida, poc costosa econòmicament i amb bons resultats que permet afavorir la resolució de problemàtiques”.
Per part seva, Oriol s’ha referit a la necessitat de ser capaços de derivar diferències cap a mitjans alternatius de resolució de conflictes, per evitar que aquests s’encallin. També ha assenyalat que “és molt positiu poder aprofitar les nostres estructures respectives per donar millor servei”.
Notícies recomenades
-
Diners
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro
-
Diners
La Cambra de Comerç de Terrassa impulsa un programa pioner d'IA en l’àmbit empresarial
-
Diners
Terrassa i la Generalitat creen un grup de treball per simplificar tràmits empresarials
-
Diners
Labiana tanca un préstec sindicat de 37 milions d'euros i llança una ampliació de capital de fins a 5,07 milions
-
Diners
La terrassenca Marta Sánchez, nova vocal de la CEOE
-
Diners
Una vintena de pimes industrials inicien a Terrassa una prova pilot per convertir-se en més sostenibles