La Sirena redueix un 25% el consum energètic de les seves botigues
L’empresa també ha instal·lat plaques solars a les oficines
- L’adéu a Seiko i el misteri de Colowall
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2023 a les 20:19
La Sirena, fundada a Terrassa fa 40 anys i actualment amb domicili social a Viladecavalls, ha aconseguit estalviar un total de 835,343 kWh/any en el consum elèctric durant el 2022. Segons explica la companyia, aquesta fita s’ha assolit gràcies a la reducció del consum un 25% a les botigues reformades i un 49% a les seves oficines.
En aquest sentit, les oficines de La Sirena ha instal·lat plaques solars. Aquest autoconsum farà que l’empresa hagi obtingut un estalvi rellevant respecte al 2021. A més s’aconsegueix una generació d’un 70% del consum anual d’energia utilitzada per a l’ús propi de la sucursal, així com la reducció d’emissions de gasos d’efecte hivernacle.
Segons la companyia, “la rehabilitació energètica té un paper protagonista en l’estratègia de sostenibilitat de l’organització”. De fet, totes les reformes i obertures dels seus establiments ja són més eficients energèticament, ja que es fan amb aquests paràmetres. En aquest sentit, s’han instal·lat il·luminació LED, sistemes de domòtica per millorar l’eficiència de la climatització, a més de la supervisió de les instal·lacions a les botigues.
De fet, per a aquest any tenia previst invertir sis milions d’euros en més d’una vintena de locals, entre reformes i obertures.
Notícies recomenades
-
Diners
Torrella firma una planta clau per a la mobilitat elèctrica
-
Diners
Yomovo superarà els 600 milions d'euros de facturació el 2025
-
Diners
El Vallès Occidental lidera els ajuts industrials de la Generalitat el 2025
-
Diners
Tecnologia de Terrassa per controlar la corrosió en ponts, refineries i torres de construcció
-
Diners
Cirsa entra a l’Índex General de la Borsa de Madrid
-
Diners
Leitat participa en un projecte innovador en reproducció assistida