Circontrol aposta per la recàrrega domèstica amb excedents solars
L'empresa vallesana llança el seu primer producte que vincula autoconsum i vehicles elèctrics
- Per quin dels dos carrers pujarien els lectors?
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2023 a les 19:59
L’empresa vallesana Circontrol ha llançat al mercat el seu primer producte que vincula l’autoconsum amb els vehicles elèctrics. La companyia amb seu a Viladecavalls ha ideat un dispositiu, anomenat Genione One, que s’ofereix com a complement a l’eHome Link, un dels principals carregadors domèstics de la companyia i que permet destinar els excedents solars d’una instal·lació d’autoconsum fotovoltaic a la càrrega de vehicles elèctrics. A més, expliquen que permet la càrrega simultània de dos vehicles, “un factor que diferencia la solució de Circontrol de la d’altres marques i que serà clau amb la implantació definitiva de la mobilitat elèctrica”.
El dispositiu ofereix tres modes de càrrega: un que carrega només amb excedents solars, un segon que combina l’energia solar i la que prové de la xarxa i un tercer que es pot activar manualment quan es necessiti accelerar la recàrrega i utilitzar tota la potència de llar . També inclou un sistema per programar la potència contractada de la instal·lació per cada tram horari, per ajustar el nivell de càrrega del vehicle en funció del consum de l’habitatge.
Segons indica Eloi Bellart, “product manager” de l’equip, “es tracta d’un producte que permetrà esprémer al màxim la instal·lació fotovoltaica”.
Notícies recomenades
-
Diners
El futur dels àrids reciclats, a debat a Terrassa
-
Diners
De residu a recurs: Cirsa dona una nova vida als naips dels seus casinos
-
Diners
Condemnen Francesc Rubiralta a pagar 7 milions a Celsa per remuneracions excessives
-
Diners
De KH7 a Gebro Pharma: la intel·ligència artificial redefineix vendes, producció i gestió
-
Diners
L'Autcat reclama una reforma integral del treball autònom
-
Diners
Èxit dels tallers d’aparadorisme de la Cambra de Terrassa: 42 comerciants hi participen