La JEC ratifica les 35 vocalies de la Cambra per a Talamàs i en dona 4 a Eines
Diners
El sorteig per desfer l'empat entre dues candidatures que es presentaven a l'epígraf 12.4 ha determinat que la vocalia pendent recaigui en Coneix Project Management SL., que es presentava sota el paraigua d'Eines de País
ARA A PORTADA
-
Terrassa La cal·listènia guanya terreny a Terrassa: tres nous espais per entrenar a l'aire lliure Joan Muñoz
-
Terrassa Iñigo Haughey, impulsor de Rabassaires: “Amb el Terrassenc tornem a començar, ara amb el reg directe” Pilar Màrquez
-
Terrassa Mor Ramon Guinjoan: bomber voluntari, propietari de Can Guim i col·laborador del Pentàgon Joan Muñoz
-
-
Terrassa Dues denúncies per enfrontar-se al conductor i dues més per entrar embriagat a l'autobús Arnau Fort
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
29 de setembre de 2023 a
les 13:25
La Teva Cambra, el grup d'empreses liderat per Ramon Talamàs, comptarà finalment amb 31 de les 35 vocalies de sufragi dels electors al nou ple de la Cambra de Comerç de Terrassa. L’altre gran bloc, el d’Eines de País, encapçalat en el seu moment per Natàlia Cugueró i que forma part del moviment al qual dona suport l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), tindrà quatre cadires.
La vocalia en què hi havia hagut un empat entre una candidatura de cada grup serà finalment per a Coneix Project Management SL, que es presentava sota el paraigua d'Eines. Així ha quedat determinat després del sorteig celebrat dijous per la Junta Electoral Central (JEC), que ha ratificat com a definitius els resultats del vot per sufragi corresponent a les eleccions celebrades entre el 15 i el 20 de setembre, sense variacions respecte dels resultats provisionals més enllà d'aquest desempat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
El Vallès Occidental tanca l’agost amb un 9,9% més de contractes que fa un any
-
Diners
De les bateries als robots humanoides: Leitat explora els nous reptes de la lubricació
-
Diners
Cottet reinaugura el seu històric centre de Terrassa després de renovar completament l’espai: "Va ser una de les primeres botigues que vam obrir"
-
Diners
La Cecot crea un servei d’assessorament en mobilitat sostenible
-
Diners
Canvis en les estratègies d’inversió
-
Diners
Terrassa estrena un nou concessionari de campers prèmium