Sàmper es compromet a col·laborar amb l'Ajuntament per reindustrialitzar Terrassa
El conseller d'Empresa i Treball allarga la mà al govern municipal perquè la ciutat "sigui altra vegada pol industrial, aquest cop sent eix de la nova indústria 4.0"

- Unió de Pagesos reclama ajudes a les administracions per sortir de la crisi de preus -
- S.M
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 13 de setembre de 2024 a les 14:36
Actualitzat el 13 de setembre de 2024 a les 19:23
El conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Miquel Sàmper, s'ha compromès aquest divendres des de Terrassa a col·laborar amb l'administració local i el teixit econòmic i empresarial perquè la indústria recuperi pes al municipi. En el marc d'una visita a la comarca, el polític egarenc ha afirmat que "la reindustrialització serà el motor de la nostra conselleria" perquè "reindustrialització és sinònim de treball de qualitat".
"Hem de fer que Terrassa sigui altra vegada pol industrial, aquest cop sent eix de la nova indústria 4.0 i de les polítiques digitals que es poden aplicar també en aquesta indústria nova", ha assenyalat Sàmper abans de mantenir una reunió de treball amb l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, que ha reclamat un Govern de la Generalitat "que estigui al costat del territori i ens escolti, passant de les paraules als fets" i que ha destacat l'experiència en política municipal de Sàmper. De fet, l'ara conseller va ser tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Indústria i Ocupació de l'Ajuntament de Terrassa entre 2015 i 2017 amb Ballart d'alcalde. Aleshores, però, Sàmper formava part de CiU i el primer edil ho era pel PSC.
En un contacte amb mitjans previ a la trobada, Ballart ha subratllat la "situació geoestratègica" de la ciutat i el fet que "tenim més de 800.000 metres quadrats de sòl industrial disponible, que s'estarà desenvolupant en els propers temps", alhora que ha mostrat la seva "voluntat d'anar de la mà del govern de la Generalitat per atreure inversions i indústria de qualitat que doni llocs de treball a la nostra ciutat".
Notícies recomenades
-
Diners La Cecot i altres entitats empresarials catalanes envien una carta a Sánchez perquè aturi l'opa al Sabadell
-
Diners La Cambra distingeix tres empreses de Terrassa i una d'Olesa
-
Diners Terrassa bat el rècord de treballadors amb 102.855 ocupats
-
Diners La Cecot debat els reptes de les pimes i els autònoms del sector industrial català amb el ministre Bolaños