Iván Ramos és reelegit secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central
Diners
Ha obtingut el 97,9% dels vots en el 4t congrés de la unió intercomarcal, celebrat aquest dimarts a Manresa
- Iván Ramos és reelegit secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Alfredo Vellido, catedràtic d’intel·ligència artificial: “Dir que la IA superarà la intel·ligència humana en cinc anys és un brindis al sol" Alejandro García
-
Comarca Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat Aketza Martín
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
Publicat el
18 de març de 2025 a
les 20:23
Iván Ramos Verdegay continuarà al capdavant de Comissions Obreres (CCOO) al Vallès Occidental i la Catalunya Central durant quatre anys més. El vallesà ha estat reelegit aquest dimarts secretari general de la unió intercomarcal en un congrés celebrat al Teatre Conservatori de Manresa amb el 97,9% dels vots a favor. La seva era l’única candidatura presentada.
Rubinenc de 49 anys, nascut a Terrassa i resident actualment a Viladecavalls, Ramos va accedir el càrrec l’any 2021 en un congrés celebrat a l’Auditori Alfons Vallhonrat del Centre Cultural Terrassa. Aleshores la seva també va ser l’única candidatura presentada.
Ramos prenia el relleu a Enrique Rodríguez Ruiz, que havia arribat a la secretaria general intercomarcal l’any 2014, quan es van fusionar les unions comarcals del Vallès Occidental i el Bages, i havia revalidat el càrrec el 2017. El 2021 Rodríguez no es podia presentar a la reelecció perquè els estatus del sindicat limiten el càrrec a dos mandats.
Ara fa quatre anys, Ramos és graduat en Relacions Laborals des del 2024. Està afiliat a CCOO des del 2004 i la seva primera elecció com a delegat va ser l’any 2006 a Sony. Va ser secretari general de la secció sindical de Ficosa Electronics del 2014 al 2022 i és delegat LOLS des del 2023. Va iniciar la seva tasca com a assessor laboral el 2008-2009 i va ser responsable de Joves del Metall al Vallès Occidental el 2009. L’any 2013 va ser escollit responsable de Formació de la unió comarcal i secretari d’Organització de la unió intercomarcal del Vallès Occidental – Catalunya Central el 2017.
Ramos estarà acompanyat en la nova comissió executiva de la unió intercomarcal de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central d’un equip format per Verónica Fernández, Paqui Algarra, Martín Delgado, Tània Pérez, Rafa Serrano, Toni Garrido, Vanesa Sánchez, Jaume Zamorano i Laura Mercado.
El congrés d’aquest dimarts forma part del procés assembleari final de les federacions i unions territorials del sindicat a Catalunya abans de la celebració del 13è Congrés de CCOO de Catalunya el 9, 10 i 11 d’abril del 2025.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners Fluidra millora en sostenibilitat i arriba als 79 punts sobre 100 en l’avaluació de S&P
-
Diners
Labiana amplia mercats i llança nous fàrmacs
-
Diners
FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar?
-
Diners
Terrassa perd 485 cotitzants a l’agost i baixa dels 105.000
-
Diners
La Cecot alerta que l’energia torna a pressionar la indústria
-
Diners
La pujada de l’atur a l'agost s’estén a gairebé tots els col·lectius a Terrassa