Vytrus ampliarà les instal·lacions a Terrassa per guanyar capacitat productiva
La biotecnològica guanyarà 300 metres quadrats, incorporarà nous equips de producció i ampliarà els laboratoris. La companyia preveu invertir prop de 500.000 euros en aquest capítol els dos pròxims exercicis

- Vytrus ampliarà les instal·lacions a Terrassa per guanyar capacitat productiva
Ara a portada
Publicat el 27 de març de 2025 a les 15:58
Actualitzat el 27 de març de 2025 a les 16:05
La biotecnològica terrassenca Vytrus Biotech ampliarà les seves instal·lacions al centre de Terrassa per créixer en capacitat productiva. La companyia amb seu al carrer de Sant Gaietà preveu guanyar 300 metres quadrats, incorporar nous equips de producció i ampliar els laboratoris per poder acompanyar el creixement previst fins al 2027. "2025 serà un any de forta inversió en ampliació de capacitat productiva per poder absorbir l'increment esperat de la demanda dels productes de Vytrus", s'indica al seu informe corporatiu anual corresponent a 2024, remès aquest dimarts a BME Growth.
Des de la firma especialitzada en ingredients actius derivats de biotecnologia vegetal per a la indústria cosmètica expliquen que posant el focus en el període 2026-27, iniciaran en aquest exercici un nou pla d'ampliació de la capacitat productiva i de l'àrea de producció. En aquest sentit, el pla preveu destinar prop de 500.000 euros a aquest capítol en els dos pròxims exercicis, "que es finançarà pràcticament en la seva totalitat amb recursos propis", es detalla.
L'empresa disposa avui dia de 1.400 metres quadrats d'instal·lacions destinades a producció, R+D (recerca i desenvolupament), magatzem logístic i oficines corporatives a la seva seu a la ciutat. Amb la inversió prevista, Vytrus estima acabar l'exercici amb prop de 1.700 metres quadrats dedicats a totes les àrees de negoci de la companyia. Encara no tenen, però, data concreta per iniciar els treballs, expliquen a Diari de Terrassa.
"L'ampliació de les instal·lacions en 300 metres quadrats, junt amb la incorporació de més equips de producció, garantirà l'escalabilitat de la planta productiva per absorbir l'esperat augment de la demanda", assenyalen. "Aquesta inversió permetrà Vytrus no només optimitzar els seus processos, sinó també reforçar l'eficiència operativa, assegurant un subministrament àgil i confiable per als seus clients a tot el món", manifesten.
Notícies recomenades
-
Diners Només un 52% de les empreses ha iniciat l'activitat amb normalitat aquest dimarts
-
Diners La Cambra de Terrassa obre inscripcions per a la segona edició de l’acceleradora empresarial “Impulsa Startup”
-
Diners La Cecot demana declarar dilluns com a dia inhàbil a efectes administratius
-
Diners Les empreses lamenten manca d'informació i pèrdues econòmiques