Vicente Gómez i Jordi Sociats seran els entrenadors dels equips masculí i femení del CN Terrassa respectivament. Gómez dirigirà el conjunt masculí per segon any consecutiu, mentre Sociats prendrà el relleu de Josep Miquel Bossacoma i encetarà la seva tercera etapa a l'equip femení. Ambdós conjunts jugaran a Primera Catalana.
El planter estarà format per 13 jugadors: els bases Víctor Fuentes, Martí Sociats, Pau Gamundi i Albert Quesada; l'escorta Pau Delgado; els alers Joan Fitó, Sergi Martín i Xavi Company; els alers-pivot Juan Monterrubio, Denis Izquierdo i Jan Hagenaers; i els pivots Pol Hagenaers i Albert Tomàs.
Absències
Són baixa respecte a l'any passat el base Pere Farré, l'escorta Arnau Sanahuja, l'aler Guillermo Santiago, l'aler-pivot Roger Álvarez i el pivot Enric Rodó. A l'equip femení, Sociats, disposa de tretze jugadores: les bases Valentina Nieves, Andrea Morillo i Eva Garcia; les escortes Marta Piñol i Laia Riudavets; les alers Anna Garcia, Marta Dinarès i Maria Olmo; les alers-pivot Anna Vidal i Berta Martín; i les pivots Maria Amposta, Carla Escuert i Paula Ramiro, l'única novetat.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2019 a
les 20:14
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC cau contra un Sant Andreu amb més rodatge
-
Esports
Espanya derrota Alemanya i té les semifinals del Mundial a tocar
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia