El Can Parellada no es va poder estrenar amb victòria. Les jugadores de David Gómez, que s'entrenava a la banqueta egarenca, no van poder aprofitar els moments calents de partit i van deixar escapar un triomf que hagués reforçat la línia de treball de la pretemporada.
La primera part va ser prou igualada, amb avantatges curtes per tots dos equips, però al tercer quart, una petita distracció local va sentenciar el partit.
CAN PARELLADA, 43
Zabalgo (8), Herrero (2), Alba García (1), Marta Agusi (8) i Martínez (12), cinc inicial, Cornet, Díaz, Anna Peralta (8), Maria Peralta (2), Laura Agusi (2), García i Bellaescusa.
CÍRCOL LA VILA, 54
Casanova (7), Torrents (11), Royo (4), Duran (2) i García (2), cinc inicial, Guirado (1), Molina, Rodríguez (10), Torrente (5), Roger (3), Torras i Avinyó (9).
Àrbitres. Mercedes i Gual.
Parcials. 12-14, 21-24, descans, 31-40, 43-54.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2019 a
les 20:44
Notícies recomenades
-
Esports
Helena Oma funda una agència de representació de jugadores
-
Esports
L’Atlètic recupera Marta Grau 11 anys després
-
Esports
Óscar Campano arriba al San Cristóbal com a cedit
-
Esports
Kemo Cissé i Raúl Lordán, les novetats del San Cristóbal
-
Esports
La Federació Catalana de Hockey tanca l’any amb beneficis
-
Esports
Musta Chadlioui s'enfronta al romanès Pater a la gran vetllada de Madrid