Continua la imparable ratxa de l'Handbol Terrassa, que després de perdre a la primera jornada ha encadenat ja set victòries consecutives. A la sempre complicada pista del Sant Martí Adrianenc "B", els homes que dirigeix Xavi Font van fer un partit molt sobri i es van acabar imposant per tres gols de diferència (29-32). Jairo Gómez amb deu gols i Marc López amb cinc van contribuir decisivament en atac. Al descans, els terrassencs manaven ja per 14 a 21. El Sant Martí ho va intentar en la reanudació, però només va poder maquillar el partit.
Sant Martí Adrianenc "B", 29
Navarro, González (4), López, Roig (11), Morcillo, Martí (2), Parera (2), Rodríguez (2), Villafria, Lozano (1), Blottiere (3), Martín, Valls i Laliga (4).
Handbol Terrassa, 32
Riera, Negra, Pérez, Raya (1), Serrano (6), Navarro (2), Flores (2), Fran Martínez (2), Gómez (10), Carlos López, Bonilla (3), Ferrer (1), Marc López (5), Iván Martínez i González.
Àrbitres. Van dirigir el partit els col·legiats Gerard Ribes i Roger Veciana.
Parcials cada 5 minuts. 2-3, 5-6, 6-11, 9-13, 13-17, 14-21, descans, 18-22, 20-24, 25-27, 25-28, 27-31, 29-32.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2019 a
les 20:02
Notícies recomenades
-
Esports
El jugador de l'Atlètic Joan Tarrés jugarà la temporada vinent a Bèlgica
-
Esports
El San Cristóbal renova els porters
-
Esports
Set terrassenques, a la convocatòria de la selecció sub-21
-
Esports
El Vapor de Prodis acull divendres la gran nit del hockey català
-
Esports
Gabriel Pirla, nou president del CD Terrassa
-
Esports
Roger Pallarols deixa la banqueta de l'Atlètic i passa a ser director tècnic del club