El Jabac va resoldre amb un marcador contundent la visita del filial del Can Parellada. Els locals van fer l'1 a 0 al minut 19, mitjançant Daniel Morales. Amb aquest marcador es va arribar al descans. A la segona part, Gerard Carmona va fer el segon gol al minut 52 i el 3 a 0 al 56. El partit va quedar sentenciat, malgrat que el Jabac encara va fer un gol més al final.
Jabac, 4
Martínez, Jiménez, Llargués, Pérez, Bismar, Acharki, Morales, Munné, Carmona, Cabello, Juárez, equip inicial, Ruiz, Miranda, Torres, Moral i Frank.
Can Parellada "B", 0
Rosales, Hammada, Hita, Puertos, Dumont, Barbeta, Montes, Zapata, Gómez, Fadili, S. Montes, equip inicial, D. García, V. Gaarcía, Ibáñez i Puertos.
Àrbitre. Kevin Blanco.
Gols. 1-0, m. 19, Morales; 2-0, m. 52, Carmona; 3-0, m. 56, Carmona; 4-0, m. 83, Frank.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Esports
El Club Egara femení i l’Atlètic masculí es proclamen campions d’Espanya cadets
-
Esports
Aposta municipal per l’esport d’elit
-
Esports El CN Terrassa perd per 13 a 9 el primer partit de les semifinals de la lliga a la piscina del Sant Andreu
-
Esports
La capitana Pili Peña deixa el waterpolo
-
Esports
Vallès-Egara 1935, un altre derbi per a la "final-four"
-
Esports
Un Rimas més intens en atac es va endur la final femenina de la Superlliga davant del Pedralbes