Golejada del filial del Terrassa davant un Ullastrell que és penúltim a la classificació. Els egarencs van trigar vint minuts en estrenar el marcador, mitjançant Dani García. Poc després, Sergi Espí va fer el 2 a 0 amb que es va arribar al descans. Espí va ampliar la distància i en el tram final Sánchez i Peña van arrodonir la golejada.
Terrassa FC "B", 5
A. García, Novials, Lawal, D. García, Merino, Peña, Yanguas, Altez, Sánchez, Espí, Gallo, equip inicial, E. Morales, A. Morales, Krab, Castro i Cortessi.
CF Ullastrell, 0
Lleixa, López, Cámara, José Luis, Jiménez, Ramírez, Fernández, Silla, Centella, Chica, Cortés, equip inicial, Acevedo i Alcalde.
Àrbitre. Marc Balañà. Va amonestar Centella, Silla, Fernández i Lleixa, de l'Ullastrell.
Gols. 1-0, m. 20, García; 2-0, m. 25, Espí; 3-0, m. 59, espí; 4-0, m. 84, Sánchez; 5-0, m. 90, Peña.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2020 a
les 20:27
Notícies recomenades
-
Esports
Club de Campo-Egara i Complutense-Atlètic, semifinals femenines
-
Esports
L'Atlètic guanya per 1 a 3 al Barça i jugarà contra el Club de Campo les semifinals
-
Esports
Terrassa acull el lliurament de premis del Campionat de Catalunya de BMX Race 2026
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz