El Cornellà es va proclamar campió de la segona edició de la Copa Carnaval benjamí, organitzada pel San Cristóbal i que va tenir lloc al camp del Sant Pere Nord.
Els 16 equips participants es van distribuir en quatre grups a la primera fase. En el grup "A", el Cornellà va ser primer, seguit d'Igualada, Manresa i Santa Oliva. En el "B", primera posició per al Gavà, seguit de San Cristóbal "A", Espanyol i Montcada. En el grup "C", primera plaça per al Sant Andreu, seguit de PB la Roca del Vallès, San Cristóbal "B" i l'Hospitalet. I en el "D", el Sabadell va ser primer, seguit de Santboià, Santa Eulàlia i Horta.
En vuitens de final, ja amb eliminatòria directa, el Cornellà va golejar l'Horta per 5 a 0. En el derbi dels dos equips del San Cristóbal, el "B" va guanyar per 1 a 0 l'"A". El Sant Andreu, per la seva banda, va superar el Montcada (1-0), el Santboià el Manresa (1-0), el Gavà l'Hospitalet (4-0), l'Igualada el Santa Eulàlia (2-0), el Santa Oliva el Sabadell (3-0) i l'Espanyol la PB La Roca (3-0).
En quarts de final, el Cornellà es va desfer del San Cristóbal "B" per 2 a 0, mentre que el Sant Andreu va guanyar el Santboià per 1 a 0. El Gavà va eliminar l'Igualada (3-2) i l'Espanyol el Santa Oliva (1-0).
En semifinals, el Cornellà va guanyar per 3 a 0 el Sant Andreu i l 'Espanyol per penals el Gavà després d'empatar a 0. A la final, el Cornellà va derrotar per 2 a 1 el Gavà. En el partit per al tercer lloc, l'Espanyol va guanyar per penals el Sant Andreu. El temps reglamentari va acabar amb empat a zero.
Quant als premis individuals, Nil Lorente (Cornellà) va rebre el trofeu al millor jugador i Adrià Milà (EF Gavà) al millor porter.
ARA A PORTADA
-
Terrassa S’obre l’adjudicació dels 51 habitatges de protecció oficial a l'AEG: així funciona la compra per a 75 anys Joan Muñoz
-
Terrassa Ja hi ha data per l’encesa de llums de Nadal: coincidirà amb la jornada de reflexió del 29-N Joan Muñoz
-
Terrassa Fer barri, donar suport al comerç de proximitat i pel camí, menjar: arriba la 10a Festa de la Paella Joan Muñoz
-
Terrassa Nova sala de cinema IMAX al Cinesa del Parc Vallès: “Quan parlem de cinema, parlem d'experiències” Lucas Jiménez
-
Publicat el
25 de febrer de 2020 a
les 20:50
Notícies recomenades
-
Esports
Repartiment de punts entre l'Atlètic i el Júnior en el duel ajornat de la lliga femenina
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals amb el CN Barcelona i suma el segon punt a l'Euro Cup
-
Esports
La millor arrencada d’una curta història
-
Esports
Els penals somriuen al San Cristóbal
-
Esports
Juanjo Pascual i la seva gossa Mia, bicampions d'Europa
-
Esports
Nou jugadores de Terrassa, a la convocatòria de la selecció femenina de hockey