El CD Terrassa va sumar una valuosa victòria, la tercera de la temporada, coincidint amb la visita a Les Pedritxes del Pozuelo madrileny, vuitè classificat. Les terrassenques van encarrilar el partit gràcies a un gol de Paula Ramírez als vuit minuts i van sentenciar abans del descans.
CD Terrassa, 2
Fonollosa, Leiva, Gabarró, Estela García, Marta García, Llordés, Sabatés, Adell, Agulló, Muñoz i Ramírez, equip inicial, Fontans, Vera, Castro, Ameijeiras, Aguado i Rodó.
CH Pozuelo, 0
Castellanos, García, De los Mozos, Aguilar, González, López, Pérez, Pampín, Gallart, Álvarez i Garasa, equip inicial, Vessuri, Usoz, Díaz, Silvani i Ponte.
Àrbitres. Pilar López i Gema Calderón. Van ensenyar una targeta groga a la jugadora local Estela García.
Gols. 1-0, m. 8, Paula Ramírez; 2-0, m. 33, Gemma Ameijeiras.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Vint anys del carnet per punts: del "m'han enganxat" al "podia haver passat una desgràcia" Arnau Fort
-
-
-
Terrassa Cal Segarra, un bar de pas amb la truita per segell: “Venen de tot arreu a menjar-ne" Laura Massallé
-
Terrassa L'Ajuntament accelera les obres del carrer d'Arquimedes per intentar escurçar terminis Pilar Màrquez
Publicat el
25 de febrer de 2020 a
les 20:50
Notícies recomenades
-
Esports
“El nostre objectiu és la salvació”
-
Esports
“El Terrassa és un repte molt bonic”
-
Esports
El Terrassa FC de futbol sala començarà la lliga a casa
-
Esports
Xavi Teclas i Nacho Bargalló, convocats per als Jocs del Mediterrani
-
Esports
Elisabeth Carmona, a la llista per disputar l’Europeu júnior de waterpolo
-
Esports
L'arquera Oyuna Baturova, campiona d'Espanya