El Matadepera en va tenir prou amb un inici fulgurant de partit per acabar sumant un triomf molt còmode contra el Bàsquet Berga. En aquests deu primers minuts, les locals van infringir un parcial de 21 a 9 que els va donar la tranquil·litat necessària per afrontar els trenta minuts següents. Això va ser clau, ja que el Matadepera va poder mantenir durant tot el partit aquesta renta, i inclús la va anar ampliant a poc a poc fins als 31 punts finals.
CB MATADEPERA, 61
Cornet (4), Anna Comellas (10), Meritxell Trullás (19), Payan (3) i Diaz (6), cinc inicial, Julià (4), Bravo (4), Andrea Ricart (9) i Martínez (2).
BÀSQUET BERGA, 30
S. Mas (6), A. Mas (1), Orriols (6), Torrent (8) i Coma (2), cinc inicial, Sánchez (4), Pastor i Troya (3).
Àrbitre. Va xiular el partit el col·legiat Sergio Ruiz Baena.
Parcials. 21-9, 33-13 descans, 48-21, 61-30
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
02 de març de 2020 a
les 20:47
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Terrassa fitxa la jove Irene Briceño
-
Esports
Dani Olmo afronta un dels seus grans reptes
-
Esports
Marc Zanón fitxa pel Noia Freixenet
-
Esports
L'egarenca Davinia Ángel jugarà al Meins Avenida
-
Esports
El San Cristóbal debutarà a casa contra el Peralada
-
Esports
El CN Terrassa ja té definida la plantilla