La falta de consideració de la Federació Espanyola vers els equips del CN Terrassa que aquest diumenge s'han proclamat subcampions va ser manifesta. La polèmica es va produir després de la final femenina, quan les jugadores del CN Terrassa van rebre la seva medalla en una bossa de plàstic, sense cap tipus de cerimònia. Aquest fet va indignar la delegació del CN Terrassa i l'equip masculí no va sortir a recollir el trofeu de subcampió com a senyal de protesta. El club va comunicar als responsables federatius que prendria aquesta decisió si no es modificava la cerimònia, cosa que no es va produir. La Federació va argumentar motius de "tempo" televisiu. El president del club, Jordi Martín, va recollir el trofeu, es va apropar a la banqueta i el va lliurar al segon entrenador, Edu Vera.
El CN Terrassa va expresar ahir el seu "malestar i descontentament" amb els fets en un comunicat que fa per públic ahir. L'entitat egarenca sosté que aquesta forma d'entregar les medalles "no és coherent amb l'esforç per millorar la imatge del waterpolo.
la piulada de cobacho
El tècnic de l'equip masculí, Dídac Cobacho, va marxar indignat de la piscina de Can Llong. A la tarda va expressar el seu malestar a través de Twitter en una piulada on carregava contra la Federació, a qui recriminava aquest desaire, afirmant que el club no mereix aquest tracte. "Les medalles en una bossa de plàstic i les altres sense ella", va escriure. El president de la Federació Espanyola, Fernando Carpena, va contestar demanant perdó pel que va qualificar com a "incidència protocolària". Ahir, la Federació va fer una nota de premsa en que va qualificar el fet com una "lamentable errada protocolària", pel que demanava disculpes al CN Terrassa "per no haver estat a l'alçada".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Habitatge Terrassa incorpora 35 nous habitatges al parc públic amb la compra d'un edifici al carrer Mallorca Pilar Màrquez
-
Terrassa Detenen a Granollers dues persones més, una d'elles menor d'edat, pel tiroteig contra dos guàrdies civils a Terrassa Lucas Jiménez
-
-
Terrassa El PSC proposa Rosa Sanz per a les generals: “Terrassa i el Vallès Occidental han de tenir una veu forta a Madrid” Pilar Màrquez
-
Terrassa Tanca Tempus Fugit Room Escape: “Ens emportem el record de totes les rialles i moments viscuts” Lucas Jiménez
Publicat el
02 de març de 2020 a
les 21:50
Notícies recomenades
-
Esports
Un triomf davant el Primorje croat en l’estrena europea del Natació
-
Esports
El Terrassa FC visita un Olot ascendent
-
Esports
El San Cristóbal vol sumar els primers punts fora de casa
-
Esports
Cinc incorporacions del CN Terrassa per continuar brillant
-
Esports
“Estic preparat per al moment i aprofitar-lo”
-
Esports
El CN Terrassa fitxa el nedador algerià Jaouad Syoud