El CN Terrassa femení venç al Grup Barna i se situa líder
Esports
Les terrassenques aspiren a la fase final
- Marcel Gorgori presenta el concert "L'Òpera és medicina"
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | Castells i falles als carrers de Terrassa per l'inici de la XXXII Diada Emili Miró Lluís Clotet
-
-
Terrassa Llibreria Ana, botiga de barri: "Quan tenia 10 anys venia de l’escola, feia els deures aquí i, si calia, despatxava" Alejandro García
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
06 de maig de 2021 a
les 18:45
Actualitzat el
07 de maig de 2021 a les
08:05
En partit ajornat de la quarta jornada de lliga del Campionat d’Espanya de Primera Divisió femenina, el CN Terrassa es va imposar amb autoritat al pavelló de l’Àrea Olímpica per 49 punts a 33 al conjunt del Grup Barna. Gràcies a aquest resultat, les jugadores que prepara Jordi Sociats s’han situat líders del grup 2B de la categoria.
Egarenques i barcelonines estan actualment empatades amb 4 victòries, tot i que el CN Terrassa ha jugat sis partits, per cinc del seu rival. Les egarenques descansen aquest cap de setmana, igual que l’equip masculí.
Al CN Terrassa li queden només dues jornades d’aquesta fase. El dissabte dia 15 de maig a les 18 hores jugaran precisament a la pista del Grup Barna en un duel que pot resultar clau per decidir la primera posició del grup. El diumenge 23 rebran a casa el cuer, un Balaguer que no ha guanyat encara.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Tres gols de penal d'Aleix Bozal deixen l'Atlètic sense el Campionat de Catalunya masculí
-
Esports
Empat a zero d'un Terrassa FC insistent, però sense punteria
-
Esports
El Club Egara perd la final del Campionat de Catalunya per 0 a 5 davant del Júnior
-
Esports
El San Cristóbal perd per la mínima al camp de la Pobla de Mafumet
-
Esports
Primer compromís lluny del seu camp per al San Cristóbal
-
Esports
El Terrassa FC rep el Barbastro a l’Olímpic