La selecció femenina, a les semifinals de l'Europeu
Esports
Espanya aspira a repetir el podi que ja va aconseguir a Anvers l'any 2019
- La UPC de Terrassa lidera un projecte europeu de satèl·lits
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2021 a
les 15:41
Actualitzat el
10 de juny de 2021 a les
01:29
La selecció espanyola femenina de hockey s'ha classificat aquest dimecres per a les semifinals del Campionat d'Europa que s'està disputant a Amsterdam. S'enfrontarà a Alemanya divendres a les 18.30 hores per un lloc a la final.
Espanya ha empatat a un gol amb Irlanda en el darrer partit de la primera fase del torneig, resultat que li ha donat la segona posició del seu grup. El conjunt d'Adrian Lock necessitava un punt per entrar en la lluita per les medalles i l'ha aconseguit en un partit molt treballat i amb el desenllaç obert fins al final.
Irlanda s'ha avançat en el marcador en el minut 2, gràcies a un gol marcat per Upton en un llançament directe de penal córner. Aquest resultat condemnava Espanya, que ha reaccionat de forma ràpida amb un parell d'oportunitats que no ha sabut aprofitar. Però en el minut 12, Begoña García ha fet el gol de l'empat en una acció combinada de penal córner. Espanya ha sabut mantenir un marcador que li era favorable, malgrat el domini del seu rival en algunes fases del joc.
Les semifinals del campionat es disputaran aquest divendres. Espanya intentarà tornar al podi, com ho va fer el 2019 en què va aconseguir la medalla de bronze. Divendres a les 18.30, Espanya jugarà la segona semifinal davant d'Alemanya al Wagener Stadion. A la primera, els Països Baixos s'enfrontarà a Bèlgica. Diumenge a les 10 hores es disputarà el duel pel bronze i a les 12.30 la gran final femenina.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge